Money Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Hei Er rimelig ny her inne, og er 11+5 med barn nr 2. Lurer på om det er flere som sliter med kløe rundt skjedeåpningen? tror ikke det dreier seg om sopp. Vasker meg jo hver dag og det hjelper litt å barbere i tillegg, men jeg vil ikke at det skal klø i det hele tatt! Noen råt/tips, før jeg skamfullt må spørre legen om råd?
MissMe*med*lillegutt Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Prøv Vivag Det er sånne melkesyrebakterie kapsler som opprettholder den riktige bakteriefloraen i skjeden De er geniale!=)
EleResa Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Eller du kan smøre deg med litt yoghurt naturell, de hjelper også. Husk at blodtilførselen til underlivet ditt er større nå når du er gravid, slik at det er varmere og litt trangere enn vanlig, og det kan føre til litt kløe og ubehag.
JeLa87 Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Underlivsbarbering forverrer kløe i underlivet og evt sopp. Unngå barbering en periode, og vask kun med lunkent vann. Ikke noe som helst form for såpe eller underlivsvask. Det er iallefall det de fleste gynekologer anbefaler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå