Gå til innhold

Huff... kan ikke miste for 3. gang.. :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, fortvila her... MA i uke 13 og SA i uke 6. Er nå i uke 7 og har småblødninger... Ringte priv. gyn for å få time til UL. Ingenting ledig før torsdag... Pyton dette! Får ringe legen i morgen å høre om sykehuset kan ta i mot meg før, men det er vel heller tvilsomt... Tungt å miste, mister jo helt troen på at vi kan få det til.. Hadde så troen på at det skulle klaffe denne gangen! :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres ut som meg forrige runde. Jeg mistet i MA da jeg var 12+0, så SA i 7. uke, for så å få blødninger i uke 6-7 igjen. Var helt overbevist om at det skulle ende nok engang. Men til vår store overraskelse var det hjerteaktivitet på ul! Den gangen gikk det faktisk bra, og vi fikk ei frisk og nydelig datter :) Så klor deg fast til håpet før det motsatte er bevist.

Skal legge til at vi også denne runden mistet i SA da jeg var i 6. uke. Ble gravid igjen rett etter uten å få igjen mensen, og har nå klart å komme meg helt til 20+4 :) Så nå håper vi på at jenta vår vil få en lillebror eller lillesøster om noen måneder :)

Ønsker deg masse lykke til, og håper virkelig at det går bra for dere denne gangen, og at blødningene er ufarlige.

Klem:)

Skrevet

Så godt å høre at det endte bra for deg... Håpe håpe... Vet jo om flere som har blødninger. Men er så kjipt med den historien jeg har. Ser liksom svart på alt med en gang.. Og så er det jo fint lite hjelp av helsevesenet oppi dette! Fastlegen har ikke engang ringt meg tilbake. Men har fått time torsdag til privat Ul.. men jeg syns jo det er aaaalt for lenge å måtte gå å vente!! Så jeg håper fastlegen har vett til å presse meg inn på sykehuset til en UL allerede i morgen!! Vil såååå gjerne se et lite hjerte slå.......

Skrevet

Har du prøvd å ringe legevakta? Hvis du har mistet tidligere, så skal det veldig lite til å komme inn på UL =)

Lykke til, håper det går bra for deg!

Skrevet

Legen ringte endelig tilbake. Har fått time på sykehuset i morgen kl 10!!! Ble kjempegla, kan ikke gå sånn her å ikke vite i flere dager... Så krysser fingre og tær her for at vi får et positivt svar i morgen!!!! Skal ikke være lov å miste 3ganger på rad!!!

Skrevet

Off nei det skal ikke være lov å miste tre ganger på rad!!! Men så bra at du fikk en time "så snart" :) Jeg ønsker det alt godt og lykke, lykke til:)

Skrevet

HURRA!!!! Har vært på UL idag og sett at det lille hjertet slo kjempefort!! :-) Ble sååå gla!!! Har vært så redd og bekymret, ikke sovet i natt. Han sa at bldningen trolig var et blodkar og ingenting farlig. Den lille var akkurat passe stor til at jeg skulle være ca 7 uker. Så han mente at dette nok kom til å gå bra! Ny UL i uke 12 for å sjekke. Men skulle bare ringe om det kom flere blødninger.... Puster enn så lenge lettet ut!! :-)

Og tusen takk for at dere støttet meg her inne :-)

Skrevet

Fantastisk - gratulerer så masse!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...