Gå til innhold

en merkelig bivirkning...??

Anbefalte innlegg

går på spray og leser om nedsatt bentetthet i skjellettet??hæ?ja og hva betyr det da??

løsner vi liksom....eller noe?skrangle meg avgårde på jobb liksom??uff høres ut som en grusom bivirkning...

grunnen til at jeg nevner det er at jeg siden mitt forrige forsøk med spray har hatt en merkelig "vond"greie i korsryggen...spesielt når jeg reiser meg fra sittende til stående stilling...ikke direkte smerte men mer som svakere og veldig trøtt følelsen i akkurat den delen av ryggen....sambo sier ta jeg ikke har klaget på dette før de siste par mnd....derfor lurer jeg på hva denne bivirkningen betyr?

og om det er det jeg har fått eller om jeg bare har en kranglete rygg og ett skranglete skjellett....hehehe:)må le litt også...høres jo litt sånn ja..vet ikke helt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141296221-en-merkelig-bivirkning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:)

Stemmer det ja,,att sprayen kan forårsake reduksjon av beintettheten i skjelettet.

Men det står på pappiret mitt at beinsubstansen i virvlene gjennvinnes innen 6 mnd etter avsluttet behandling.

Så det er bare midlertidig ja.:)

HELDIGVIS sier no jeg. Jeg har jo beinskjørhet fra før,,så trengte ikke lavere nivåer i min kropp akkurat.;)

Mye rart vi må igjennom,,,merkelige bivirkninger...men baby skal vi alle få:) 2010 er året sier no jeg:)

hmm..sier du det altså..da er det sprayen sin feil da???ka ikke forstå noe annet..merker du det også i ryggen eller andre steder kanskje?

ja mye rart...det e no helt sikkert!og babyen kommer i år pia:))) drømmer ofte omd et denne gangen....gjorde ikke det de to andre gangene.....begynner vel å gå inn at dette faktisk kan bli vanskelig???

uff nei det MÅ gå...SKAL gå!!

Jeg merker ikke noe av det jeg nei. Bare veit att sånn er det,,men att det bare er midlertidig.:)

Aner ikke om det er derfor du sliter me plager no,,,kanskje du skulle nevnt det til en lege??

Du må iallefall IKKE bli pessimistisk nei...Dette året--- ER, å BLIR, det året vi skal lykkes.

Sånn er det bare....Dette greier vi:)))))))))

Stå på:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...