Gå til innhold

Herregud.....jeg gruer meg og nå har det gått opp for meg....

Anbefalte innlegg

I morgen skal vi på første samtale/undersøkelse til Riksen - og jeg har begynt å grue meg. VELDIG.

Jeg leser jo plenty med innlegg over de ulike, vonde undersøkelsene man skal gjennom. Og jeg har begynt å bli redd her.

Vet jo ikke helt hva jeg går til, det skremmende, det har i tillegg gått opp for oss at vi er "en av de". "En av de" som ikke får det til selv og dermed må prøve på hjelp. Nå er vi et skritt på vei, og det er kjempefint, misforstå meg rett altså.....men nå har det liksom sunket inn helt. Frem til nå har det vært blodprøver, tester, samtaler og undersøkelser - men nå er vi der. I gang for å finne ut hva som er galt og kanskje vi nå kan få dette barnet vi ønsker oss så veldig. SHIT.

I tillegg til at jeg gruer meg som pokker til undersøkelse (er ingen stor fan av gu) så har jeg så klart fått mensen da, så jeg føler meg og gruer meg enda mer enn om jeg hadde vært i en annen periode i syklusen min....

WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Er det noen som har vært på denne første samtalen på Riksen som kan berolige meg.... :-)

Fortsetter under...

Hei!

Slapp av:-) Det er ikke skummelt i det hele tatt.

Skal dere på gruppesamtale?Det var vi.Fikk gjennomgang av medisinene og selve prosessen rundt aih,ivf og icsi.

Etterpå kom vi inn til legen som snakket et par min om svada også fikk jeg resepter til å sette igang forsøk.

Jeg tror ikke jeg hadde noe undersøkelse den dagen, og det skal sikkert ikke du heller,siden du har mens.

Dessuten er ingen av undersøkelsene de gjør vonde. Er som regel bare innvendig ul og det er ikke vondt.

Uttak synes jeg var noe skikkelig herk,ellers har ikke noe vært vondt.

Jeg skal også på Riksen i morgen,kanskje vi sees;-)

Lykke til!!

skummelt:

Takk for snilt svar:-)

Lettet litt på hjertet nå.

Troooooor ikke det er gruppesamtale. Fått masse skjemar som jeg har fylt ut. Og trooooor dessverre at det sto at jeg skulle ha undersøkelse også. Ringte de og spurte hvordan det ble i og med at jeg skulle ha mensen da, men det spilte ingen rolle det skjønner du....... :-O

Men om det er slik du beskriver det, blir jeg kjempeglad!!!!

Får håpe jeg skal det samme som deg da. Kan nesten ikke tenke meg noe verre enn å skulle ha gu når jeg har mens....usj.

Lykke til i morgen du også da, kan jeg spørre hva du skal, eventuelt hvor du er i prosessen?

Ok,da er det kanskje ikke helt det samme, men det er nok ingen vond undersøkelse hvertfall :-)

Jeg er igang med fryseforsøk så skal bare inn til ul for å se at det ikke er modne egg der.

Vi har vært gjennom et aih forsøk som ble negativt og et ivf forsøk som tresulterte i en nydelig liten jente som nå er 1,5 år.

Jeg skal inn kl 11 så hvis dere er der da så kan det jo være vi sees:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...