Gå til innhold

Voksi classic vs voksi urban - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å bestemme meg for om vi skal kjøpe voksi classic el urban til nr.2 i magen. Hadde classic med førstemann, men hadde den bare på lån og den er nå levert tilbake. Har ganske liten bag på den nye vogna og tror det blir trangt med en classic. Men classic virker varmere enn urban.. Noen tips?

Skrevet

ville bare tipse om at hvis du vil gå for voksi urban så burde du heller kjøpe Igloo Troller vognposen. Det er den SAMME posen som voksi urban, kommer fra samme fabrikk tilogmed, eneste som er annerledes er hvilken vei sømmen går..... og det er ikke akkurat noen viktig forskjell, hehe

Igloo Troller kom ut best i test hos tv2hjelper deg, og posen er da mye billigere enn Voksi

Skrevet

Aaah.. Takk for tipset, det skal jeg absolutt sjekke ut :)

Skrevet

Jeg har bare prøvd Classic, den jeg hadde når jeg var lita brukes på vår lille nå:-) Kjempefornøyd:-)

Vil også tipse om at på flust.no finner du classicposen til samme pris som urban posen 1500 kr elns

Skrevet

Var også veldig fornøyd med classic'en.. Vanskelig det her ;)

Har vært innom flust.no og notert meg prisene, ja :)

Takk for svar!

Skrevet

kjempe fornøyd med voksi urban posen vi har. følger med 2 forskjellige overdeler, så man lett kan forlenge den når babyen begynner å bli større.

Skrevet

Jeg har classic og ville ikke valgt det igjen! Den er fint til soving, og til mindre barn. Ser også at den kommer til å bli for kort, lillegutt er 1.5år nå, og "flappen" går ikke over magen hans nå, ergo blir det ikke noe varm pose. Synes den blir "lefsete" og stor når jeg skal åpne den når vi f.eks. er på senter.

Skrevet

Jeg har begge, og ville gått for urban. Den Troller-posen er billigere, men ut fra reklamene ser det ut som om man må betale mer for å få med det forlengerleddet? Da er i tilfelle prisforskjellen nesten null. Særlig siden man kan få Urban på tilbud mange steder. Jeg kjøpte min til 1598 inkl porto!

Skrevet

Vil bare informere om at Barnas Hus for tiden har salg på Voksi Urban, til 1499,- istedenfor 1899,-

Har hørt mye positivt om den, så jeg har kjøpt den idag :)

Skrevet

Jeg har prøvd begge og er ikke i tvil om hvem som er best: Urban! Classic blir liksom så klumpete og voldsom i vogna synes jeg, dessuten er det tungvindt med den brettinga og knytinga. Greit når barna er bittesmå, men den kan fort litt "åpen" og utett når ungene blir større. Ikke er den så lang heller. Urbanen blir ca 120 cm lang med forlengerleddet!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...