Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Kan jeg gi denne listen til mannen når han kommer hjem fra jobb synes dere? "Jeg er så glad for at jeg har barn med deg, og jeg vet at du vil fortsette med å tilføre livet til ungen masse flott. Men akkurat nå sliter jeg med å se alt det positive du gjør, da mye av det negative sitter fast i hodet mitt.. Jeg trodde at vi i ferier skulle ta ungen 50/50- skuffet over lite tiltak.. Jeg fikk sove uttpå 1 dag av 17! Du byttet vel 2 bleier? Jeg er ganske overbevist om at du ikke lenger finner meg attraktiv og at du kanskje heller ville vært sammen med noen andre. Om dette er tilfelle bør du si fra med en gang. Jeg ble ganske bekymret over hendelsen som fant sted like før jul… Alle nybakte mødre og gravide er bekymret for hva mannen deres synes om dem. Jeg tenkte mye på at du ikke fant meg attraktiv når jeg gikk gravid og skjønte veldig lite etter at ungen var født når du ikke engang da viste så mange tegn på at du har savnet kroppen min og meg. Jeg synes jeg ser forbanna bra ut til å ha fått barn (faktisk akkurat som før..) og prøver å hinte om hva du synes stadig vekk, men om du sier noe om det, er det jeg som har spurt og sagt høyt selv at jeg ser bra ut.. Det er ikke et komplimang vet du, når jeg må si det selv. Når du så sjelden gir ros/komplemanger/koser kan du ikke tøyse med at jeg sikkert får plass i de store gravidtrusene mine om 1 mnd eller 2 når jeg foreslår å kaste dem.. Det faller aldri i god jord, og spesielt ikke når jeg føler meg såpass lite attraktiv for deg i utgangspunktet- noe som sikkert sitter i hodet mitt -men du hjelper ikke akkurat til.. Jeg setter stor pris på og er kjempeglad for at du gjør så mye hjemme. Du lager mat og ordner med bilen og går med søpla og det er kjempeflott! De nettene du har ungen (foreløpig 2 netter på 4 mnd), så jeg får sove en hel natt må du regne med å stå opp med ungen også.. Og ikke stønn og klag slik at jeg står opp i stedet. Om du synes det er altfor slitsomt med både jobb og unge, så får du heller ta min del av permisjonen, for jeg vil gjerne begynne å jobbe igjen før permisjonen er over..
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Jeg tror du bør snakke med mannen din istedet.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 ja det syns jeg... kjenne meg så igjen.. driver selv og manne meg opp til og si hva jeg føler.. du har rett på og si ka du føle og ønske ... lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Jeg starta tråden. Enig i at vi skal snakke sammen, men jeg er så redd for å glemme noe (erfaring fra tidligere slike samtaler med ham), så derfor lista.. Takk for råd!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Gi ham lista, og si at du gjerne vil snakke om den etterpå, så får han litt tid å tenke seg om han og. Men ikke bare gi den, og så taushet etterpå, det blir bare veldig slitsomt å ikke få snakket ut om det! Lykke til - synes listen var fin jeg, den må han tåle, du er jo ikke usaklig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå