Gå til innhold

Begynner å forberede meg på en ny pp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

2-3 dager før ikm måtte jeg bare ta en test idag. En sånn billigstrimmel og den ble snøhvit. Ikke tegn til en strek en gang. Vet jo at jeg testet negativt på ikm dagen i oktober da jeg ble gravid, men ser at utfloden har ikke samme konsistens som de gangene jeg har vært gravid.

Men en ting er positivt og det er at jeg enda ikke har begynt å spotte...får se hva denne og morgendagen viser.

Irriterer meg over at jeg tok den testen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj da :( Men håpet er jo absolutt ikke ute!! Test igjen om et par dager, og håpet er uansett ikke ute før TR er på plass :)

Skrevet

Skal prøve å holde meg til helga med å teste. Enten kommer tanta eller så blir det testing til helga. Har hatt mens smerter siden igår så går bare å venter på jeg skal begynne å blø.

Skrevet

Mens-smerter har jeg også.. Men testet svakt positivt i dag (men tør ikke tro på det). Mange som opplever mensliknende smerter og likevel er gravide tror jeg.

Lykke til:)

Skrevet

Røyk på en test i dag jeg også, og den var hvit men "noe" blått var å se i bakgrunnen. Nå tror jeg at TR kommer på torsdag og at alt håp er ute.

Har vært kvalm siden onsdag i forrige uke, men tror faktisk jeg blir dårlig av folattabelettene??? Jeg tør ikke ta float hele syklusen for jeg har lest om økt kreftrisiko og siden jeg er på mitt 3. glass i år, så pleier jeg å ta det etter eggløsning og frem til TR. men har også blitt kvalm før uten å være gravid. Huff, det er ikke lett!!! Skal teste på nytt på onsdag om TR ikke har kommet, men er ikke optimistisk nå.

Skrevet

Forberedelse her også.. Har IKM i dag, men har ikke skjedd noe enda. Gruer meg skikkelig denne gangen siden jeg ikke skal ta smertestillende.. Et rent helvete vil det bli. Om ikke medisinen jeg fikk hos homeopaten virker da... Tviler jeg på..

Også er det jo typisk at det skal være ekstraordinært pers.møte på jobb i kveld som jeg absolutt skulle vært på. Håper å rekke det før den store, stygge tanta kommer.. :-)

Skrevet

Vi får følge hverandre da :) Noen må jo få positv test...

Har hatt mensen smerter store deler av dagen og det stikker tidvis i livmora. Kjenner det stikkerder når jeg er oppe å går...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...