thali Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Etter å ha prøvd i nesten 1 år holdt vi omtrent på å bli gale! Tok kontakt med homeopat som også holdt på med soneterapi, og etter 11 behandlinger ble vi gravide!!!!!!!!!! Helt utrolig! Jeg vil absolutt anbefale denne bahandlingsformen. Men vær litt kritisk når dere oppsøker den alternative behandlingsformen, mange som bare er ute etter pengene deres. Koser meg med spiren i magen. :-)
lykke c Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Gratulerer!!! Jeg har også gått til soneterapeut denne pp, men kun til en behandling, da hun ikke fant noe å jobbe med. Men jeg hadde skeiv rygg som hun rettet opp, og sa at kanskje det var det lille grepet som skulle til:) Og idag to dager etter el ()Gøy å se at det virket for dere! Ser det er mange som prøver akupunktur, men jeg liker bedre tanken på soneterapi, da jeg er "like holden" med de der nålene;)
thali Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2010 Tusen takk. :-) Jeg skal krysse fingrene for dere. Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå