MammaTherese84 Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 men hvorfor ikke Noen som har opplevd små blødninger etter orgasme? Jeg har fått det to ganger, en gang litt lyserosa blod sammen med mye utflod...og en gang litt brunlig blod sammen med mye utflod..... Skal jeg bekymre meg? Dvs...hva er det jeg ikke bekymrer meg for når det kommer til blod ift, graviditeten... :/
hope&love Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Tror det er ganske vanlig, har opplevd det selv Bare d ikke kommer masse og du har vondt, så ville jeg ikke bekymret meg
MammaTherese84 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2010 Puh, satser på det, da! Nei, det kom ikke mye, kun litt på papiret. Svei litt, ellers ingen smerter. Tusen takk for svar:))
ღMadame_mim ღ Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Dette er ikke noe problem. Det skjer fordi slimhinnene dine er mye skjørere nå. I tillegg er livmoren full av blod og da kan den lekke en liten dråpe. Så lenge det er en liten blødning i forbindelse med samleie ville jeg ikke ha vært bekymret. Jeg opplevde dette i tillegg til kraftige kynnere som faktisk var vonde i 1 tri. Etter dette forsvant både blødninger og kynnere etter samleie :-)
MammaTherese84 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2010 hmmm, det er jo egentlig nokså logisk når du forklarer det sånn! Blod er liksom "skrekken" i en graviditet og hodet mitt har en tendens til å "kortslutte" litt når jeg blir redd/bekymret! Tusen takk for et godt svar og lykke til videre! *de beste ønsker*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå