Gå til innhold

Noen som har kjent liv i magen enda?

Anbefalte innlegg

Noan av dere som har kjent liv enda? Er 11 uker idag, å i går kveld når jeg hadde lagt meg lå jeg med hendene på magen, idet jeg sovnet var det som en "mark" som sprellte.. laangt der nede...

En helt annet følelse enn det som kommer når det er luft, så liker å tro edt var babyn da =) Er jo ikke sikkert... er andregangs, så er jo mulig..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141294591-noen-som-har-kjent-liv-i-magen-enda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia. Jeg er også i uke 11 og kjente muligens liv på lørsdag. Satt i bilen og ventet, buksa var ligg trang og kjente noe som sprella inni magen, dypt inni der. Var så koselig, det er 6 år siden sist, så jeg husker ikke helt hvordan de første sprell kjentes ut. Men jeg tror ikke jeg tar feil. Det var ikke luft i magen :o)

hei=) jeg har kjent det jevnt ca siden uke 10 er 12 fullgåtte i dag=) av og til kjennes det ut som det dere forteller, andre ganger er det som om ting blir litt flytta på inni der, og så igjen er det som om noen dunker på et eller anna.. hehe er kjempe artig=)

fikk min mann til å lytte på magen i går kveld når det var som verst og han sa at det hørtes ut som om noen plaska i badekaret*ler litt*og den lyden hørte han hver gang jeg kjente det lille dunket...så det var nok lille nurket som sa hei=D

Annonse

har merket noen små rare "leamus" liknende ting der. og kjærsten min løyttet på m,agen og hørte noen rare lyder, selv om det ikke var rumlig i magen. liker også å tro det var den;)men dere, dette det står om at man kan høre hjertelyden til babyen i uke 11, hva menes med det???kan jeg høre den helt opp holdt jeg på å si, eller menes det hvis mannen lytter til magen?

Da er jeg ikke alene da. Tror og at jeg føler noe der. Merket noe svakt noe der inne for to dager siden, og i går kveld mente jeg bestemt at det virket som noe beveget seg rundt der. Men det er 6år siden sist jeg og hadde en liten en der inne, så klarer heller ikke å huske helt. Men når jeg først var 100% sikker med den første, så ble jeg støl i magen av alle sparkene han gav meg hele tiden. Hehe. Og tror jeg trodde jeg kjente noe en del uker før jeg var heeelt sikker på at det var babien. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...