mandalay Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Hei Jeg går nå inn i min 6 uke og merker overhodet ingenting! Noen som har det på samme måte?
Ser@fin@ Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Hei Jeg merket ingenting frem til uke 6. På slutten av uke 6 kom kvalmen. Ble skikkelig dårlig. Fremdeles dårlig i uke 11. Håper det snart begynner å avta. (har blitt litt bedre) Får håpe du slipper unna det kvalme greiene ihvertfall. Lykke til.
Cacharel Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Jeg er nå 6+2 og merker heller ingenting... Blir jo ganske bekymret når man ikke har noen symptomer.
mandalay Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2010 Jeg er i utgangspunktet ikke bekymret, men ettersom det er første svangerskap, vil man vel bare ha en bekreftelse på at det er normalt. Og mye er jo normalt- alle opplever jo et svangerskap forskjellig. Men hvis man hadde følt litt kvalme, hadde man iallefall fått en litt større følelse av at dere er noe inni der:-) Men så skal man også være glad hvis man slipper kvalme. Får se hva som skjer fremover... Spennende tider...
Mølle81 Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Hei! Jeg er 7 fullgåtte uker i dag, og har heller ingen symptomer. Eller omtrent ikke.. det stikker litt i brystene av og til, men det er det eneste. Har lest om så mange som mister her inne, så er ganske bekymra selv. Vet jo at de fleste graviditetssymptomer er av den negative sorten, men det hadde likevel være godt å bare følt litt på noen. Men er vel egentlig heldig.. håper jeg! Krysser fingrene for oss uten symptomer óg! Og til dere med mange!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå