Gå til innhold

Hvem er faren ? 2 stk på en ukes mellomrom

regnbue90

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg er en jente på 19 år som er gravid i 19 uke :)

Har et "lite" problem som plager meg HVER DAG !

Den 11. sept ble jeg nermest voldtatt ute på byen. Møtte en gutt som bodde i et hotel i byen, ble etter hvert med han hjem, jeg var utrolig full, men husker dette enda ganske godt. Husker han prøvde å få meg i senga, jeg var sjenert og hadde ikke særlig lyst, husker han dro av meg klærne og trusa osv. Jeg klarte å stoppe dette etter svært kort tid. Dvs 2-3 min, og jeg vet at han ikke fikk utløsning. Jeg tok derfor ingen angrepille og har i ettertid blokert dette helt, aner ikke hva fyren het engang..

Akkurat en uke senere den 18. sept var jeg igjen på byen og møtte da en ny gutt. kjemien stemte veldig bra, han var super hyggelig og det ente opp med at jeg ble med han hjem. vi hadde sex og jeg vet med sikkerhet at han kom inni meg. 40-50 timer senere tok jeg angrepilla..

Jeg trenger ingen skjennepreken på hvor dum jeg har vært som har hatt ubeskyttet sex osv. Dette var faktisk de eneste jeg har hatt sex med på en periode på 8 måneder eller noe, men jeg trenger hjelp !

Fant ut at jeg var gravid, og tenkte med en gang at det måtte være han siste.. ultalyden jeg var på etter at jeg fant ut at jeg var gravid var 8+4 og det stemte på dagen med han siste, slik som legene fortalte det.. Men hva tror dere? Han som jeg da tror er faren til barnet vet at han skal bli pappa men han krever alikevel en farskapstest.. Har jeg stor grunn til å grue med til denne testen? Vet jo at ikke dere kan svare med sikkerhet, men vil gjerne høre tankene deres rundt dette.. Hvem tror dere er faren ? :)

Skal foresten på ultralyd på tirsdag den 19. tror dere jeg kan få mer svar der, med tanke på hvor lang jeg er på vei osv.. Husker foresten ikke dato for siste mens..

Fortsetter under...

Neida, du får ingen skjennepreken. Regner med at du har lært nok av dette på egen hånd. Det er nok temmelig sikkert at det er nr, 2 som er faren. Kan forsåvidt forstå at han vil ha test, du er jo ung, vet ikke hvor gammel han er. Blir du alene mor? Vil han stille opp? Bra at du beholder barnet! Håper det går dere vel!

Tro meg, har lært av dette ja! Er ingen morsom situsajon, bynner snart på min 20. uke, og plager meg hver dag at jeg må vente 20 nye uker for å få svar på dette.. Jeg håper du har rett! Nr.2 vet at han muligens skal bli pappa, han har tatt det superfint og stiller opp og er veldig snill .. Det jeg ikke skjønner er at jeg skal bli gravid med angrepillen.. Vet jo at den ikke er helt sikker, men alikevel, dette får meg til å helle litt mer mot nr.1, siden det er så kort mellomrom er det jo litt vanskelig å fastslå befruktning med ultralyd osv.. Men jeg får bare fortsette å håpe og håpe! Lille JENTA er nå min uansett <3

• 2 uker senere...

40 uker er uutholdelig å gå slik å plages. Jeg har selv vært i en lignende situasjon, så det vet jeg mye om. Si til deg selv at gjort er gjort, og ingenting kan forandre på det nå. Tilgi deg selv, og ikke gnag mer på dette. Det er rett og slett bortkastet energi å plage seg selv på denne måten. Og så legger du vekk hele greien med farskapstest til det tidspunkt den kan taes.

Fokuser på alt det positive :) Snart skal du bli mamma, noe som er en fantastisk gave uansett :) Nyt livet som vokser inni deg, og kos deg med forberedelsene. Uansett hvem av dem som er faren, så er denne lille skapningen ment for deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...