Gå til innhold

Emmaljunga Cangaroo City

Anbefalte innlegg

Driver å skal finne en vogn som arvtager etter vår Edge Duo, som har blitt forferdelig tung med 11 kg baby oppi. Hun er i tillegg en nysjerrig sjel, og får litt fnatt av å sitte så "dypt" som hun gjør i Edge'n!

Har forelsket meg litt i Cangaroo City, men synes det er skrevet lite om vogna - kan noen komme med positive/negative erfaringer? Er særlig interessert i å høre om hvordan den er på vinterføre, men alt er av interesse!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141294268-emmaljunga-cangaroo-city/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kunne godt hatt den som bag vogn men ikke som sportsvogn da jeg ikke liker måten barnet blir sittende og ligge stillingen som den har.. dessuten er den kort i sittedelen så jenta mi tok i kalesjen m hode... Blei scooter her i stede for- elsker den!! :-D

Jeg elsker den vognen å det gjør mannen også, jeg syntes ikke den er så kort, datteren vår er over 2år og har enda plass, men hun bruker ikke vognen lengre da hun ikke vil sitte i vogn.. har brukt den på vinterføre å den var helt grei, låste hjulet forann å da kom man fram der man ville.. datteren vår har hvertfall alltid likt å sitte i den.

Takk for svar begge to!

Jeg fikk opplyst i butikken at Cangaroo'en var en av de som var lange i ryggen, sammenlignet med f.eks. Teutonia. Tror den er lang nok for snuppa uansett. Synes Scooter er tyngre enn nødvendig for oss, så da er jeg fortsatt klar for å velge Cangaroo. :)

Vi har valgt Cangarooen, men ikke fått tatt den i bruk enda, så kan ikke gi så mange tilbakemeldinger om bruk. Vi har edgen fra før, og ville ha en lettere mer smidig vogn men som samtidig har en forholdsvis stor sportsdel.

Dessuten "er smaken som baken" så jeg synes du skal gå for den du liker best ;)

Utrolig bra bag vogn, men likte ikke sportdelen, så byttet vogn da den kom for tur! altfor åpen og synes lillegutt satt rart/lite støtte liksom i ryggen! Dumt med handlenettet som subber borti forhjulet om man har noe oppi...ellers veldig lett å trille :) åsså er den fin da :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...