sonic Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Bor på loften i et hus hvor jeg må sette igjen understellet ute, for så å bære med meg bagen opp. Vil da ikke at det skal være igjen noe ute annet enn understellet p.g.a katt..! Noen som kan tipse meg om hvilken vogn som da er veldig enkel å ta av bagen på, og også har en lett bag å bære? Så langt har jeg sett på OTH og Brio GO
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Tror dette er veldig hips om haps.... Men de hardbaggene som er til vognene idag (kontra for ti år siden) er jo ubetydelig tunge Så tror du bare skal satse på den vogna du vil ha For er jo ikke som det er mange kg forskjell på hardbagen
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Brio Go er svært enkel iallefall. Kjenner ikke til den andre
Super-Langbein Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 TFK sin er hendig og forholdsvis lett å bære med seg. Håndtak i kalesjen. Den klikkes lett av og på understellet, samtidig som den er en av de lengste og luneste bagene til trehjulinger- 81 eller 82 cm lang. Undertegnedes sønn brukte den til han var sju måneder. OTH- vogna er jo utrolig lekker og god vogn, men synes bagen er lite lun og liten. Får du vårbaby trenger du kanskje ikke ha den luneste bagen uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå