Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er veldig nygjerrig på hvilken sykehus dere har vært på.. privat el offentlig?? og hvorfor dere valgte akkurat dette stedet.. hvis dere ønsker å dele da.. :)

vi har selv valgt st.olav.. selv om vi bare bor noen timer nord for oslo..

hvorfor vi valgte det i utgangspunktet var vel egentlig oga flere vennepar har vært der og er kjempe fornøyde..

men under behanlingen så ønsket vi nesten at vi hadde valgt noe nærmere..

men det var bare pga vi var ut og inn fra sykehuset hver 3 dag i 3 uker.. blir liksom lei av å kjøre 40 mil flere ganger i uke..

men vi var kjempe fornøyd med behandlingen vi fikk.. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141294063-hvilken-sykehus-og-hvorfor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bruker Riksen. Jeg ville egentlig henvises til Haugesund pga kort ventetid der, men gyn mente det ville bli stress for oss å bruke et sykehus så langt unna. Vi bor 15 min unna Oslo.

Så da henviste hun oss dit og vi er veldig fornøyde med at det ble sånn. Det har gått relativt fort hele veien og vi var heldige å få føde der også. Bare gode ord å si om dem!

Jeg tenkte aldri noe over sykehusvalg, men det var selvsagt for oss at vi ville prøve offentlig. Ble henvist til Riksen av fastlegen og er veldig fornøyd med opplegget der. Hadde fungert veldig dårlig for oss å reise langt for å gjennomføre dette, og det blir neppe noengang aktuelt å gjøre dette privat. Nå gjenstår det bare å se på blodprøven i morgen om vi kan være ennå litt mer fornøyd med Riksen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...