Gå til innhold

kan det være mulig?? :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg er lengre på vei enn jeg tror?? jeg var gravid for en stund tilbake, altså for nøyaktig 10 uker siden testet jeg positivt. en uke etterpå begynte jeg å blø som en menstruasjon . dette var en uke ETTER forventet.

så tenkte jeg at da var løpet kjørt. etter 4 uker regnet jeg med at min IKM var, og tok en test etter å ha vært hos legen. den var sinnsykt positiv på formiddagen. det kom kryss med EN gang. ømme bryster var da et faktum uken før.

kan det være at jeg er gravid med den samme babyen kanskje??? at jeg skal være 13 uker på vei nå???? :o

jeg må søren meg ta en tur til legen tror jeg....

MEN så hadde jeg tatt en slik digital med ukeindikator på noen dager etter blødningene. jeg tisset i en kopp og holdt staven der i ca 5 sek. såg etterpå at jeg MÅTTE holde den der i MINST 20 sek.... den ble negativ da (på ettermiddagen). men, tenk om?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, alt er mulig.

Selv fikk jeg UL i uke 8 pga blødninger. Der var magen tom. Fire uker senere hadde jeg fremdeles symptomer og dro til legen. Ny UL viste et 11 uker gammelt foster!!! Viste seg bare at jeg hadde bommet med en uke, og med gammelt utstyr var det vanskelig å se embryoet første gangen!!!

Skrevet

Så spennende da:) Husker du tok den testen, men at du bare holdt den under strålen i 5 sek. Kan jo være blødningen var en tvilling f.eks. Jeg hadde bestilt privat ul om jeg var deg, hadde ikke klart å vente :)

Og hvis du skulle være lenger på vei, så er det kjipt å komme "for sent" til ordinær ul - da er det vanskelig å finne nøyaktig termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...