Gå til innhold

Hjelp, hun snur seg i sengen.

Anbefalte innlegg

Den lille jenta vår er 6 måneder på tirsdag, og vi er veldig stolte. Men de siste nettene har hun snudd seg fra rygg til mage i sengen om natten, Hun ligger med hodet ned helt inn i hjørnet av sengen, og det virker som hun ikke klarer å snu seg tilbake. Den forrige natten måtte vi snu henne rundt ti ganger, og samboeren min og jeg ble litt engstelige.Vi er så redde for at hun ikke skal få puste. Er det noen som har noen råd til oss?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141293673-hjelp-hun-snur-seg-i-sengen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

dere kan bruke babysafe med seler....

ellers vil jeg bare si at vi har samme problemet,,,,Har hatt det ganske lenge..så nå begynner hun heldigvis å bli litt flinkre til å legge seg på siden... virker som det er på siden hun egentlig vil ligge...

Når babyen er blitt så stor at han/hun snur seg selv, er det greit om de sover på magen. De regnes da for å være sterke at de vil snu seg slik at de får puste dersom nesen skulle komme nedi madrassen.

Jeg har selv hatt magesover. Hun sov på mage fra 3 1/2 mnd alder. Å snu dem forstyrrer både babyens og egen søvn. Dersom dere er engstelige kan en sånn pustesensor være en bra investering. Vi hadde det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...