nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Heldigvis er de mest skumle ukene forbi.... og skuldrene kan senke seg ned.... Kjenner form og humør er bedre. Kvalme, tretthet og store bekymringer har vært dagligdags.... men i helga har jeg hatt det så mye ber :-) Håper det blir sånn fortsatt... for d er deilig .... rett og slett.. ... har store planer denne uka... håper jeg får gjort alt jeg har tenkt :-) Og hvis formen forblir bra, vil jeg jobbe igjen... kanskje ikke fullt, men noe... funke som normalt, liksom... Gleder meg til å leke m snuppa på fire...være mamma og kone... gjøre ting som jeg vanligvis gjør... orke matlaging og husting... besøke venner og være sosial... Hvis dette svangerskapet går fint,og jeg får babyen i august, skal jeg aldri mer gjennomgå disse ukene.... vi er superheldig at vi har fått jenta vår... og nå denne nye pågang... prøverør.... og treff på første forsøk begge ganger... mirakler... ufattelig takknemlig for at vi får oppleve å få barn... husker jeg sa med førstemann... hvorfor har ingen sagt at det er sååå delig med barn?? Hvorfor gjorde jeg det ikke før?? Til alle dere som har noen uker igjen her... fortsatt lykke til... så sees vi i 2. trimester etterhvert... Takk for meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå