Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Går du til legen, eller leverer urinprøve hver gang, eller bare venter til det går over og drikker mye hjemme osv?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Jeg gikk til legen etter dag dag med symptomer. Etter utalige infeksjoner så vet jeg at kroppen ikke klarer å ordne opp selv. Men det er veldig individuelt. Det spørs hvor plaget du er. Jeg har et legekontor der jeg kan gå på laben å levere prøve, uten å ha vært i kontakt med legen. Så får du høre hva de sier der? Så får laben evt vurdere om du trenger antibiotika.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Er bare så drittlei av å gå til legen:/ Tar også 20 min å kjøre dit hver vei. Har uvi ca 1 gang i mnd. Jeg er ikke plaget med svie eller noe, men jeg blir veldig slapp og uvel, og får vondt i magen.. men det pleier å gi seg etter noen dager (men denne gansgen sitter det godt i, og jeg er superslapp). HI
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Etter gjentatte uvi så har jeg fått resepter på 100 tab, slik at jeg ikke trenger å dra til legen hver gang. Disse holder til 2-3 runder med uvi.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Jeg har en halv eske selexid liggende fra før som jeg har begynt å ta nå...regner med det går greit:) HI
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Etter siste runde med antibiotika går jeg nå fast på tranebærtabletter og har ikke hatt uvi på 6 måneder. Merker jeg noe kjøper jeg tranebærjuice og drikker det til jeg ikke orker mer
Gjest Rispondi Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Hiprex tabl kan også virke godt forebyggende. Er reseptpliktige.
Annie_ Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 Vil absolutt få anbefale Femine Intimate Cleanser. Såpefri og meget mild intimvask som skånsomt vasker bort bakterier som bidrar til dårlig lukt i de intime områdene. Inneholder tranebærjuice som beskytter slimhinene samt reduserer faren for sopp og infeksjoner. http://www.cosmopharmas.com/NO64504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå