Gjest lillemamsi Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Hvordan organiserer dere det? Er det bestemt når dere ammer og når dere gir erstatning? Vil høre hva slags rutiner dere har. Og om hvor ofte dere gjør det ene og det andre Vil gjøre begge deler, og trenger tips og råd !!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Jeg ga begge deler til å begynne med. Ga MME på kvelden, natta og en gang tidlig på morgenen, og MM ellers på dagen. Etterhvert ble det så mye amming at det ble sår på puppene som både blødde og verket. Nå får barnet bare MME og vi begge er mer fornøyde.
Gjest lillemamsi Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 okej, ja da var det nok best å gi MME. Vil ha masse svar !! :)
Guttemamma x 3 Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Babyen min hadde gulsott og var veldig trøtt og slapp. Måtte derfor gå over til flaske så vi var sikker på at han fikk i seg nok mat til å kvitte seg med gulsotten. Pumpet det jeg hadde og fylte på med MME når det var for lite MM. Nå har jeg blitt "flinkere" til å pumpe så nå har vi kuttet MME, men vi gir fortsatt en del flaske. Har ingen faste rutiner for når han får pupp og når han får flaske. Ser det ann fra måltid til måltid. Hvis han er veldig trøtt og slapp sovner han bare ved puppen før han er mett så da får han flaske. Hvis han har sovet godt og virker opplagt får han bare pupp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå