lillespor Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 vil døpe sønnen min i bunad med cremefarget vest.., det er vel ingen regler mot det?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Skulle ikke tro at det er noe problem nei. Det blir vel på samme måte som å gifte seg med bunad i kirken. Er vel heller ingen regler på at man MÅ ha brudekjole. Gjør som du vil du!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Det spm var det noen som stile på dåpsamtalen, og svaret var at barnet kunne døpe seg i akkurat det vi ville, trenger ikke dåpskjole. Men presten sa det var greit om de var litt pyntet :-) Så bare kjør på. Jeg synes det hørtes kjempefint ut! Ville ikke ha dåpskjole selv, men gav etter fra presset fra min mor...
lillespor Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2010 aha, takk for nyttig svar! er jo bare dumt å kjöpe en dåpskjole når hhan har bunad, de vokser jo så fort, så greit å få brukt den litt bestemor er nok ikke så fan av at han ikke har dåpskjole, men ... ja. skjönner at det er lett å gi etter for presset fra mor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå