Gå til innhold

MADDEMOR!

katta76.med 2 store og 2 små.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Masse lykke til i morgen. Er sikker på du får se en frisk liten spire med kraftige hj.slag i morgen. Send en meld. når du er ferdig. Krysser alt jeg har. Stooor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på denne.

Lykke til i morgen

Skrevet

så koselig at dere tenker på meg:)

Jeg er fryktelig spent for i morgen og prøver å mobilisere litt i hodet akkurat nå. Har akkurat snakket med mamma og pappa en times tid på tlf og pappa spurte om jeg er sterk nok til dette dersom det ikke går som jeg tror..... Brøt helt sammen så jeg kjenner nervene er til å ta og føle på..... (Skal sies at jeg nettopp har fått en forferdelig trist beskjed hjemmefra med samlivsbrudd mellom min bror og beste venninne og det er mye tårer i utg. pkt når jeg snakker med de hjemme nå.

Sambo dro til DK på jobb i dag, så morgendagen må jeg møte alene...... SKAL GÅ BRA!!!!!

Skrevet

Lykke til Maddemor. Skal tenke på deg og krysse alt som kan krysses! Dette skal gå bra =)

Klem fra

Skrevet

Jeg vil også ønske deg riktig lykke til, Maddemor!

Skrevet

Huff, ånei,stakkars deg da. Alt på en gang!!! Skulle du gå alene??? Trodde du hadde en venninne med deg idag. Huff du skulle ringt meg så kunne jeg gått med deg. Men ærlig talt, dette må gå veien denne gangen. Krysser alt. Stooor klem fra spent.

Skrevet

Slenger meg på og ønsker deg lykke til i dag! Du skal se at allt er i skjønneste orden! *klemme*

Skrevet

HåperHåper at det er en sprelsk spire du ser i dag :)

masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...