Etliteønske Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Hei:) Jeg ble spådd av deg for en stund siden....og da skrev du at du så graviditet hos meg i februar/mars. Ser du fortsatt det? Ellers så har det skjedd en del forrandringer i jobb situasjonen min siden jeg ble spådd. Du sa jeg kom til å finne ut av det...og det ser ut som ting begynner å gå seg til og at jeg har funnet en midlertidig løsning:) Jeg bare lurer på om du kunne være så snill å ta en liten titt på meg igjen...er så nysgjerrig på hva fremtiden bringer! Meg: 050680 Sambo: 160879 Sønn: 231107
stratosen_er mamma_ Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Heisann Ja jeg ser fortsatt graviditet på deg i feb/mars....har nok ikke forandra seg så mye akkurat det..Men merker at du er mer energisk nå og da sitter nok spiren også lettere...føler deg mer lettet som du også sier, at d virker til at tingene går din vei nå.... du har nok ikke landet helt karrieremessig men du er på vei... Har desverre ikke ork til å se på mer i dag... klem
Etliteønske Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2010 Tusen takk for raskt svar! Å jeg håper så inderlig du har rett(du har jo hatt det før, så da har jeg troen:))....blir spennende mnd fremover! ja energien er på vei tilbake...stemmer at jeg ikke er helt der jeg vil karrieremessig, men det kommer nok etterhvert. Har slått meg mer til ro med at jeg må jobbe med det jeg gjør en stund til...så får jeg heller se etter noe nytt om en stund! Tusen takk for at du tok deg tid til å se for meg! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå