aya75 Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Trenger en ny vogn til jenta mi som er litt lang. En trehjuling, med gode hjul. Må nok kjøpe brukt eller kjøpe på nettet. Vil ikke bruke altfor mye penger på denne da hun ikke kommer til å bruke den i mange år akkurat, men bruker den av og på buss til bhg hver dag og opp og ned trapper, så må tåle litt. Tenker litt på Easy walker classic eller moutain buggy...noen tips? evt andre? Den skal forresten også kunne soves i i bhg, men må ikke være full liggestilling..
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Jeg har OTH til jenta mi på 3 år og er veldig fornøyd:) Hun har sluttet å sove på dagtid, men sov fint i den. Jeg har ikke lappen, så vi går mye i all slags føre. Når det er mye snø, så låser jeg forhjulet og det går fint.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Har en easy walker classic. Her er min bedømmelse. Fordeler: Blir veldig liten sammenslått, veldig lett, veldig lett å trille,tar seg fram over alt, lang rygg. Barnet har sovet godt i den. Ulemper: Kalesjen kan ikke justeres, ingen titteluke, velter lett bakover dersom man har mye tyngde på handtaket. Ubrukelig liten handlekurv. Litt åpen, men dette kan man ordne med god og varn pose og regntrekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå