Eliida Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Var så fint i dag så jeg og snuppa gikk en tur ut på ski. Datteren min er 4 år, så det gikk ikke akkurat fort. Men, jeg klarte å falle rett på rumpa... Jeg ble så klart veldig redd og tenkte med en gang - var det så veldig bra da?? Jeg er i uke 15. Noen med erfaringer??
Stinen83 Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Jeg gorde det samme når jeg gikk gravid med Jenten min(som nå er blitt 7 år gammel:) ) Jeg ble veldig redd når det skjedde, men det gikk helt fint. Jeg var da omtrent like langt på vei som du er nå. Jeg tror nok du kan ta det helt med ro Du hadde nok merket det visst det var noe gale Kos deg videre med den lille i magen
Eliida Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2010 Takk for beroligende ord :-) Kan ikke annet enn å bli litt bekymret, men den lille er jo veldig godt beskyttet så tidlig...
Stinen83 Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Jeg vet Er ekspert på å bekymre meg selv jeg. Er vel bare slik vi mødre er Derfor tenkte jeg at noen beroligende ord kanskje kunne hjelpe deg
Eliida Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2010 Ja, det hjalp veldig. Fryktelig at vi skal bekymre oss så fælt om alt. Men, min samboer er verre. Han bekymrer seg på min vegne og vil helst ha meg helt stille og i ro - hele tiden.
Stinen83 Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Det er bra. Viktig å hjepe hverandre Hehe.. skjønt da Heldig du er som har en som passer godt på deg Det er noe vi gravide kvinner virkelig trenger Hvor i Norge er du fra da? Jeg er fra Bergen, er 26 år og venter barn nummer 2 Har en jente på 7 år fra før, og venter nå en liten gutt
Knøtte85 Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Jeg falt ned alle trappene i huset til Mamma, da jeg var gravid med datteren min.. Jeg var litt lenger på vei da.. Var vel 6-7 måneder.. Og det gikk helt fint! =) De er så godt innpakket de vettu! =)
Eliida Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. januar 2010 Ja, prøver å sette pris på det - selv om det føles litt overbeskyttende til tider:-) Er opprinnelig fra Bodø, men bodd i Oslo i mange år. 37 år. Nå bor jeg et stykke utenfor Lillestrøm, har ei jente på 4 1/2 og venter en til i juli. Vet ikke om det er jente eller gutt, men det vil vi vite (om mulig) på ordinær ultralyd i midten av februar. Lykke til - når har du termin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå