♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Det lukter litt stram tisselukt av sønnen min. Kan det ha noe med bleien å gjøre? HAn bruker pampers baby dry og papers new born nummer 2. Setter pris på innspill og meninger.
Tommage♀♂ Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Det kan godt ha med bleien å gjøre, og det kan ha med hvor lenge bleien sitter på. Prøv Libero en stund, så merker du fort om det er bleien som gjør det!
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2010 Du hadde helt rett:-) Har brukt libero en stund nå, og ingen sånn stram lukt. Litt selvfølgelig, men kan ikke sammenlignes:-)
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Nå bruker frøkna stort sett tøybleier, men har måttet ty til papir innimellom. Pampersbleiene syns jeg stinker nesten før du får satt dem på, Libero sine lukter langt fra så ille
06.06.10 Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Hvis barn har urinveisinfeksjon vil det ha en stram lukt av tisset. Jeg hadde konstant uvi når jeg var barn og mamma sa at det alltid luktet vondt av mine tissebleier.
Ranveig R Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 Eg har og erfart at Pampers luktar meir enn Libero. Men har brukt mest tøybleier og då dei begynte å lukte ordentleg stramt (var nokon her inne som snakka om baconcrisp - ganske beskrivande), så var det uvi som var problemet. Eller det var sannynlegvis det i alle fall. Det var litt utslag på urinprøven, og lukta forsvann etter antibiotikakur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå