Gå til innhold

barnepass på 3T?

Anbefalte innlegg

da kjennes det ut til at bekkenet sitter såpass på plass slik at jeg kan våge meg på en low time på 3T.

tenkte at lillemann skal få prøve seg på barnepassen imens, og lurer på om det er noen av dere andre som har noen erfaring fra barnepassen selv?

lurer nemlig på en del ting som feks:

- blir mor hentet med en gang grynet gir lyd fra seg, eller prøver de å distrahere, gi vann fra flaske osv?

-skifter de bleie hvis det skulle bli absolutt nødvendig, eller henter de mor til det?

og da de spørsmålene er ute av verden er det ingen unnskyldning for ikke å starte å trene igjen :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141292443-barnepass-p%C3%A5-3t/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvordan det er på 3T da jeg trener på SATS. Men kan jo anta at det er noenlunde likt.

På SATS så skifter de ikke bleie eller gir mat, da de rett og slett ikke har kapasitet til det. Det sier de også fra om på nettsidene.

Om barnet gir lyd fra seg så bærer de rundt på det eller prøver å aktivisere det. Jeg har kun blitt hentet en gang, men da var det veldig mange babyer der som i utgangspunktet sov i vognene sine og litt for mange som hadde våknet. De fleste barnepasserene er veldig flinke og på sats har de både vippestoler og babygym og diverse leker.

Jeg var veldig i tvil på hvordan det ville gå, så sørget for å få 2 prøvetimer med barnepass før jeg meldte meg inn igjen. Og det gikk veldig bra. Vanligvis får man bare en prøvetime. Men når jeg sa jeg ville prøve barnepasen minst to ganger først, så var det ingen problem. De vil jo gjerne ha medlemmer :-)

Ellers så prøver jeg så godt det går å time det med knertens sovetider, sånn at han sover mesteparten av tiden jeg er der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...