Gå til innhold

For en helg!

lisasmurf med 2 herlige små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer hjem fra jobb dødsliten på fredag. Har akkurat begynt å jobbe 100% etter sist permisjon. Vår kjære lille søte yndige datter på 1år slår seg helt i vranglås ved legging og hyler i 40 min før jeg bare må gi opp og gir, selv gråtende, oppgaven over på min sambo. Jeg skal opp med snuppa på lørdag, så jeg legger meg klokka ti. Lille snupp er våken en gang i halvtimen etter klokka 4 og klokka 6.30 er det slutt på å sove. Jeg er dødstrøtt, men holder ut til halv ti, da vekker jeg sambo og han får stå opp, så jeg kan legge meg igjen. Og jeg sover i to timer. Dagen går bra og vi får gjort masse i heimen. Så kommer kvelden og jeg ønsker bare å legge meg klokka 20, men syns jo det er litt tidlig, så sitter da oppe litt til og klokka 21 finner sambo på å sette på film; Hangover (som jeg da ble sittende å se på, for den var jo bare hysterisk morsom). Klokka halv tolv kom vi oss i seng. Sambo sto opp med lille snupp idag og helt fra de stod opp har hun vært veldig høylytt. Lagd sånne klagende "den vil jeg ha"-lyder. Og sånn har hu holdt på i heeeeeeele dag! Jeg har hatt så sinnsykt kort lunte idag, bare kjæfta og smelt og grini. HERREGUD! Akkurat nå veit jeg ikke om jeg er klar for en til! Kjenner angsten stiger i meg her jeg sitter. Håper dette bare er en hormoneksplosjon uten like som bare er idag! Blir kvalm bare av tanken på å gå på jobb imorra.

Måtte bare få lufta meg litt. Sambo er nok lei stemmen min og gnålinga mi. Takk for at du tok deg tid til å lese om min fantastiske helg! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...