Speechless Skrevet 23. januar 2010 #26 Skrevet 23. januar 2010 Hadde IKM 18.01, men fremdeles ingen mens:) Nesten for ille å tenke på det, for da blir man så ufattelig skuffet om TR skulle dukke opp. Ønsker samtlige lykke til! Krysser alt jeg har for at dere får en positiv test;-)
Påtidemedentil Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #27 Skrevet 23. januar 2010 NEGATIV =( 9dager siden tante rød skulle ha vært her !! INGEN TR Er vell ingen håp lenger nå da, bare vente på att den kommer ! Så skuffet
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 23. januar 2010 #28 Skrevet 23. januar 2010 Kjipt Men merkelig at TR er så forsinket. TR har ikke kommet hit ennå heller, men venter bare på det, siden testen var neg i går.
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 23. januar 2010 #29 Skrevet 23. januar 2010 åååh så kjedelig=(( huff. får håpe tr kommer fort som fy nå da, så du kan starte på ny pp=) lykke til =)
White*Angel Skrevet 23. januar 2010 #30 Skrevet 23. januar 2010 Skulle hatt TR slutten av nov jeg, men hun kommer ikke! Negative tester slutten av Des.. Det stopper jo prøvinga:(
Speechless Skrevet 24. januar 2010 #31 Skrevet 24. januar 2010 Huffda:-( Det er jo veldig kjedelig da! Her har jeg gått 6 dager over IKM, men tør ikke teste helt enda. Håper TR kommer, sånn at du kan få komme i gang;-) masse lykke til!!
*Snart_mamma* Skrevet 24. januar 2010 #32 Skrevet 24. januar 2010 Testet onsdagen hos legen. negativ. Skulle vel kanskje ha slått ut nå om det var noe? Sist mens var 22des.. Er da 5 dager over ikm.. Syntes det er rart! Vil vite om det er noe nåå. ingen tegn til tr heller. bare vært litt rosarødt etterelanna jeg aldri har hatt før:D hehe Noen som vet hva det kan være?? Håper ingen av oss får tr... Å at spira setter seg med en gang:))
babyjakob Skrevet 27. januar 2010 #33 Skrevet 27. januar 2010 Hei alle sammen. Jeg er helt ny her på forumet. Har gått 3 dager over ikm (hva står forkortelsen for?). Men har kun fått negative tester. :-( Er det forsatt sjanse for graviditet? Krysser fingrene for dere alle sammen
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 27. januar 2010 #34 Skrevet 27. januar 2010 For min del kom TR på mandag, nøyaktig 1 uke etter IKM (ikke-kommende mens, for deg som lurte på forkortelsen)
Påtidemedentil Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #35 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har enda ikke fått mens da jenter hmm.. hvor er den da tru.. skulle kommet 17 jan, når er det er 27 jan idag Skal teste på nytt imorgen .. er den også negativ blir det legetur Testet jo neg på lørdagen som var .. X fingrene for oss jenter
babyjakob Skrevet 29. januar 2010 #36 Skrevet 29. januar 2010 Fortsatt ingen mens her heller. (5 dager etter IKM). Tok en test i dag morges, men negativ. :-( Kan jeg fortsatt være gravid? Tenker det blir legetur på mandag hvis TR fortsatt ikke er kommet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå