Gå til innhold

Ingen tanterød :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

17jan er idag, å mens skulle ha kommet.. Men ingen mensen enda..

Ingen tegn til att den vil komme heller, bruker å ha vondt i magen.. Men har noen stikkinger i magen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Jeg skal ha mensen i morgen, men har heller ingen tegn på at den er på vei... Når skal du teste deg (såfremst ikke mensen dukker opp)?

Skrevet

spennende :) har ikm i morgen, men har ingen tegn til mens enda jeg heller ;) håper hun holder seg borte!

Skrevet

tenkte å teste torsdag om den enda ikke er kommet :)

Skrevet

Spennende! :) Har ikm i dag, men foreløpig har ikke tanta kommet ;) Jeg pleie å våkne med mensblødninger på ikm, så dette ser lovende ut foreløpig! Krysser både fingre og tær nå! Tenkte å kjøpe test i morgen om TR ikke kommer i løpet av dagen/natten, i såfall blir det testings på onsdag :)

Masse lykke til til dere :) Husk å oppdatere! :)

Skrevet

Oj, jeg har regnet feil.. er 3 dager over ikm =O

Spennende :D

Dere må sifra hva svaret på testen blir :) Dere får iallfall høre fra meg om negativ eller positiv test på torsdag :D om TR ikke kommer :)

Skrevet

Så spennende! Synes du burde ta en test i morgen jeg ;) Håper så inderlig min tr holder seg vekk denne måneden! :-p

Gleder meg til å høre oppdatering fra deg :- )

Skrevet

IKM i dag (mandag), ingen tegn til den så langt! Skal teste i morgen, greier nok ikke å vente lengre ;) Er jo så spent! Men er kun i pp 1, så det vil nesten være for godt til å være sant... Lykke til begge to!

Skrevet

Testet meg i morges, og resultatet var negativt :(

Da regner jeg med at mensen er på vei, selv om jeg ikke har merket noe til det...

Skrevet

Uff så trist, salmonella! :( Men så lenge tr holder seg unna er det jo håp ;)

Jeg har ennå ikke fått tr, håper så inderlig hun holder seg borte! Dagen kommer nok til å bli lang, skal kjøpe test i dag om tr ikke dukker opp i løpet av dagen.

Skrevet

Det er håp enda :) så lenge tr er borte vekke :)

Det er min dag 5 uten at mensen har vist seg !!

Test torsdag, å grugleder meg.. hehe :)

Noen andre som har testet?

Jeg hadde vondt når jeg trente idag, i magen liksom.. hmm

Kanskje ta det litt mere med ro.. Om det er noe..

:) Lykke til jenter

Skrevet

skjønner ikke at du klarer å vente helt til torsdag med å teste deg når du allerede er 5 dager over! Hehe.. jeg tester vanligvis noen dager før IKM! Tipper du er gravid;)

Skrevet

Ennå ingen tr på meg heller... Men har ikke gravidsymptomer heller. Sist jeg var gravid hadde jeg vondt i den ene eggstokken et par dager før IKM.

Skjønner heller ikke at du klarer å vente så lenge, 90<32010!

Har dere barn fra før?

Skrevet

Ingen barn fra før her nei :)

Mere spennende å vente å se, åsså står det jo att man er lenger på vei om man venter en uke :P hehe

Ikke noe som skjer her heller, ikke noe mens.. Bare noen stikkinger nederst i magen som kommer å går.. :) Håååper det er noe der..

Skrevet

Er på 3 dagen over ikm nå, ingen tante rød, men heller ingen positiv test :( Føler meg ekstremt gravid da, har følt det slik en stund nå! Er bare så utrolig skuffet over testen, håper tr holder seg vekk og at jeg tester positivt om noen dager..

Skrevet

jeg er på 2.dagen over IKM. Kjøpte nye tester i dag, men siden jeg testet negativt i går, venter jeg til fredag med å teste på nytt... Har ikke tidligere pleid å gå over IKM, har pleid å ha regelmessig mens. Men er kanskje ikke kommet inn i syklusen helt, etter at jeg tok ut spiralen i desember...

Skrevet

Masse lykke til til dere begge, her kom TR på besøk likevell :(

Ønsker dere lykke til :)

Skrevet

Kjedelig, Twilight :( Håper det går bedre neste pp!

Skrevet

Takk :) Heldigvis har jeg 2 små hjemme jeg kan trøste meg med, så får jeg bare ta tiden til hjelp :)

Skrevet

Hvor mange pp brukte du da?

Skrevet

90<32010, har du testet nå?

Skrevet

Heii :)

Neei, går skole.. å helsesøstra var der ikke idag!! Hun skulle ha vært der, men var ikke det..

Men venninna mi som jobber på apotek skal kjøpe til meg imorgen :) Så blir testing på lørdagsmårran :) Fælt å gå å vente sånn !!

Enn med dere andre jenter her inne??

Skrevet

Blander meg inn i tråden deres :) Jeg er nå over ikm.Den var igår tror jeg eller idag... Og har ikke sett snurten til noe TR. Pleier å spotte noen dager før tanta setter inn, men denne pp har jeg ikke sett tegn til noe blod. Testa idag og den ble negativ.

Ble gravid i oktober som endte i ma og da testa jeg ikke positivt før5 dager etter ikm. Testa også da negativt på ikm dagen. Har hatt masse mensmurringer de siste dagene og veldig økt utflod.Tar nok en ny test i morgen :) Håper virkelig tante trollet kan holde seg borte i mange mnd nå framover.

Skrevet

Testet igjen i dag, negativ igjen. 4.dag over IKM... Blir helt forvirra, har jo fortsatt hverken symptomer på tr eller graviditet... Dere får oppdatere oss når dere har tatt testen i morgen da! Jeg har en time hos lege neste fredag i en annen forbindelse, og tror ikke jeg kommer til å teste meg igjen før da. Har jo tatt 3 negative tester nå...

Skrevet

har du testet eller?? er en smule spent kan du si hehehe... er ikke du spent??? hadde ikke klart å vente så lenge hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...