Gå til innhold

Hjelp til pass av barna i vår bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi skal gifte oss og vi tenkte å bruke en av mine kusiner til å passe de under vielsen, middagen og frem til leggetid. Barna er 2,5 & 5 år.

Kusina mi er da 14 år, synes dere hun er for ung, eller er det noen med erfaringer ??

Barna skal overnatte hos naboen som har barn på samme alder, så natta er ikke noe problem : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Syns godt du kan bruke kusina de om hun er vant med barn,evt. har passa barna før. Jeg passa mine søskenbarn mye fra jeg var 13 år,gikk kjempefint det:) Har å hatt ei jente jeg kjenner på 14/15 år til å passa junior litt på dagtid,han er 21 mnd. Bare positive erfaringer.

Lykke til med bryllupet:)

Skrevet

Vi bruker niesen vår på 15 år til å passe ungene. 6 år, 4,5 år og 1,5 år. Ho passet de siden ho var 14 år. Legger de og sitter her på kvelden.

Men du må se ann hvor moden kusinen din er. La ho være sammen med de noen ganger før bryllupet:)

Skrevet

Ikke noe problem så lenge kusina kjenner ungene og du gir klar beskjed om hva som er greit/ugreit!

Skal barna være med under vielsen (og middagen), ville jeg nok kanskje involvert en person til.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...