2 vidunderjenter Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Bestilte en pakke i dag; de billigste strimlene.. Noen som har erfaring med disse? funker de greit eller burde jeg gått for de som var hakket dyrere"? Greit å lese og "god nok tid" til å prøve før el-tiden er forbi?
ellio Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Jeg har og de billigeste strimmlerne. Syns de fungerer greit nok, litt vanskelig å lese av ibland men verkar fungera riktigt. Litt dumt kanske at man trenger et uringlass. Bruksanvisningen er og bra, den har jag virkelig trengt
Lotta2010x2012 Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Jeg har også brukt dem, og synes dem er helt greie:) Bare husk på at teststreken skal bli like sterk eller sterkere enn kontrollstreken før den er positiv:)
mamma til Jesper <3 Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Bruker dem jeg og, rimlige og lette å lese ) Har dog ikke lyst til å bruke dem lengre, begynner å bli litt lei, synes at skuddet bør sitte snart.. Lykke til med testingen!
2 vidunderjenter Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2010 Må være litt kjipt å ha et selskap som baserer sin virksomhet på at folk som ønsker å bli gravide, faktisk ikke blir det!... :-o Håper du slipper å finansere dem alt for lenge til; har ikke tenkt å bli fast kunde selv; et engangsbeløp synes jeg bør holde!! Kjøpte en "pakke" jeg da, med både eggløsningstester og g-tester; håper jo egentlig jeg er gravid nå, men 10 dager over tida og fortsatt negative tester tar motet fra de fleste, og ikke minst tømmer lommeboka mi på CB-tester.. Pokkern det er dyrt og være nysjerrig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå