*Snart_mamma* Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Har disse symptomene nå! Sist mens var 22 des. trang til å tisse - vært på do hvert kvarter men kommer ikke så mye.. svir litt.. er oppblåst i magen brystforandringer synlige blodårer på bryster areola - mørkere rundt brystvorten humørsvingninger ut ifra kalkulatoren er jeg da 3 uker og 6 dager på vei... Testet mandag hos legen. negativ:S Kan dette være at jeg er gravid??? Trenger svaaaar!..
*Snart_mamma* Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 17. januar 2010 Fikk litt blod på papiret i nå nettopp.. litt utvanna på en måte.. Er dette et tegn på at tante rød kommer?
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 det kan høres ut som om du har urinveisinfeksjon... så komtakt lege, så får du noe for det=) om det kommer svakt blod på papiret kan det være TR som er på vei ja=(( f¨år håpe den ikke kommer da. masse lykke til=))
-68mamma Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Det at du er å do hvert kvarter og tisser lite og at det svar tyder veldig på blærekatarr ja, kom deg til lege med urinprøve !!
Gjest ibla Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Kan hende du er gravid, men ofte tissing og blod i urinen er klare tegn på urinveisinfeksjon, så jeg ville dratt til legen så fort som mulig og undersøkt saken Så kan de jo ta en hcg av deg samtidig
*Snart_mamma* Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2010 Svir ikke nå lenger.. Er mer sånn rosa aktig tre dråper som har kommet i trusen. sorry detaljer:S Negativ test i dag tidlig. kan det være for tidlig å teste nå? IKM i morgen tror jeg sånn ca!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå