Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nei, har de hersens murringene, kommer og går... hele går også, ikke gitt seg i dag, skal nå bare være glad for å få et svar egentlig.., slippe å tenke 24 timer i døgnet!

Har sånn rar utflod jeg.., sånn litt slingsete, seig, hvit.... ikke noe rødfarge, enn så lenge! :)

Godt det stoppet hos deg da, det er jammen ikke over ennå!! :)

Henger i håpet fram til i morgen tidlig, selv om det er lite :)

Fortsetter under...

Lurer på hva den utfloden betyr. Håper du ikke får mens i det hele tatt siden du ikke har fått den til nå.

Bicon har du ømme bryster? Er du trøtt?

Fant en gammel grav.test forresten, som gikk ut i okt 09. Fikk lyst til å teste den, men skal nok holde meg. Kjøper en ny en også som ikke er utgått så jeg slipper å gå å lure etterpå.

Ja, er mer trøtt enn normalt, spesielt om ettermiddagen/kvelden, men det har jeg vært nesten siden innsett, det er nok bare medisiner.

Ja, puppene er litt ømme, men ikke noe mer enn de pleier rett før mens...

Det går liksom litt fram og tilbake hvor ømme de er, noen ganger veldig vonde, neste dag veldig lite... åårhhh... snakk om pining det her!

Hva med deg og trøtt og ømme pupper?

Ikke ser jeg noen synligere blodårer og mørkere aeola, eller hva det heter.....

hehe, har du lyst å teste du å ja? SKAL vente til i morgen, jeg MÅ det! :)

Annonse

Hei alle jenter :-)

Hvordan går det her inne?

Har ikke hatt muligheten i det siste jeg.

Jeg har heller ikke ømme pupper, men har stikninger på sidene (veksler på hvilken side) og noen ganger rett over "trekanten" :-) Det er vel det eneste jeg kan si at jeg merker enten det er positivt eller ikke.

Jeg får ikke endelig resultat før til mandag jeg så jeg er nesten litt missunnelig på dere som straks får vite noe :-)

Masse lykke til og håper det går bra for oss alle :-)

Så bra dere er med enda..

De fleste tør ikke å ha for store forhåpninger ser jeg, MEN vær klar over det, Noen av oss har klart det helt sikkert!! Noen av oss må ha klart det, vi vet bare ikke hvem enda.

Har du noen symptomer Håpefull og hvilke dag hadde du innsett?

Nei, ikke noe særlig med symptomer her..

Litt småstinn i magen fra tid til annen, litt "nå kommer mensen" følelse.., men den har ikke kommet enda... (litt tidlig uansett vel?)

Lunte på str med en sytåd... men det har vel mer med hele settingen å gjøre enn noe annet..

Da jeg gikk gravid med datteren vår kastet jeg opp fra uke 3 - 34, så er iiiiiingenting som minner om noe graviditet her :-S

Hadde innsett 14 jan

Annonse

Kan vel egetlig det ja.., men venter nok..

Tar en til helgen hvis ikke jeg har fått mens til da tenkte jeg :-)

Rart med det.. var jo HELT sikker på at jeg kom til å gå rundt meg selv når det nærmet seg testdag.. Men er ikke så ivrig på det kjenner jeg..

Vil jo selvfølgelig gjerne være gravid... (det hadde vært en fantastisk start på året), men tror virkelig ikke at det har gått min vei denne gangen heller... :-/

Masse lykke til til dere begge i morgen :-)

Krysser det som krysses kan for at det lyser et par kryss/ blå straker/"gravid" mot dere i morgentimene i morgen :-)

Lykke til med testingen i morgen!!! Heier på dere!

Jeg fikk beskjed av CFC om å teste i morgen selv om jeg har fått mensen. Klarte ikke å dy meg og brente av en test i kveld også (hehe...må le litt av meg selv) men den var selvfølgelig fortsatt negativ...

Men noen MÅ jo ha klart det. Jeg håper inderlig at det gjelder ALLE dere andre!

Dere andre må fortsette med tråden så vi får vite om vi har noen vinnere blandt oss uke 2 jentene.

Er så sliten nå at jeg holder på å stupe, men er i gang med neste forsøk så snart legene mener det er greit.

Har tatt en ny test og den viser svakt positiv linje! Den er ikke helt sterk, men den er der virkelig!

Testen jeg tok i dagtidlig var utgått på dato...

Tør ikke å tenke at det er sant enda. Må teste igjen i morgen!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...