Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var inne 12.30 hehe, så da er det vel en viss fare for at vi forbigikk hverandre :) Stilig!!

Fikk beskjed om å teste fredag, og eventuelt mandag også, men jeg tester torsdag jeg :) og fredag og lørdag og søndag og mandag, hvis jeg kjenner meg selv rett :)

Fortsetter under...

Ja det har jeg også lyst til men får positivt uansett så da blir jeg bare sååååå utrolig skuffet hvis det viser seg å være galt. Har en test liggende her da men...... :)

Masse lykke til ihvertfall :)

Da kom vel du inn rett før jeg reiste fra "hvilerommet" :)

Litt sprøtt egentlig :-)

Hvorfor får du tilskudd av HCG i rugetida..=?? Ja, hvis testen uansett blir positiv, så er det bare å lure seg selv....

Ja, du lå nok kanskje nærmest utgangsdøra på hvilerommet? Da var det nok deg ja. :) Sprøtt som du sier :)

Halloen jenter

Så morsomt at dere 2 i porsgrunnsjenter har funnet hverandre. Litt av noen tilfeldigheter at dere var innom samtidig, samme alder, aner et nytt vennskap her, håper det :-).

Hadde en vill drøm natt til i går da om at jeg fikk 1 barn, gutt, så var vi mange folk, jeg tok taxi, sjåføren satte oss av i en rundkjøring, vognen på en side av bilen og meg på andre og det resulterte i at vognen med barnet forsvant for meg mellom bilene i rundkjøringen. Så ble det en voldsom leting og masse stress og styr før jeg fant barnet igjen og så husker jeg ikke mer, bare at han snakket selv om han var så og si nyfødt..

Begynner å bli alvorlig nervøs for testdagen, merker det mer og mer og i går var jeg ingenting annet enn sur, irritert og forbanna. Har tatt meg sammen i dag og er stemningen hjemme er fin igjen.

Symptomer har jeg lite eller ingenting igjen av, håper ikke det har betydning.

Annonse

Ja jeg håper det jeg også selvfølgelig :-) Hadde vært så kult hvis begge blir gravide :-)

Lucy73: Ja det er ganske sprøtt, men artig :) Hadde vært koselig å møttes spesielt hvis ting går bra for begge :-)

Den drømmen hadde ihvertfall gjort meg skjelven.

Jeg "grugleder" meg til test dagen :-)

Hvor er du fra forresten?

Ang symptomer så har ikke jeg noe særlig heller, bare litt oppblåst til tider, men det sa de jeg kunne bli av HCG sprøyten.

Jeg har ei datter på 8 år fra tidligere med han jeg var gift med.

Jeg kan ikke huske noen spesielle tegn fra før jeg fikk greie på at jeg var gravid annet enn at jeg var oppblåst i magen.

Da skulle jeg hatt mens 17 mai og teset meg 1 jun og den var blå før jeg hadde lagt fra meg testen :-)

Etter dette ble jeg ikke gravid igjen med mannen min og vi var gift til vår datter var 3 1/2 år.

Tok lang tid før jeg ble gravid med min nåværende samboer og da gikk det dessverre galt hver gang og siste gangen på utsiden av livmoren.

De fjernet da min høyre side og venstre var veldig "krokete" så de regner ikke med at den virker som den skal. Så Dr.Kahn i porsgrunn sa til meg at det var litt over 50 % sjans for at det skulle gå bra siden jeg blir fort gravid (ihvertfall de siste årene) men, jeg tør ike å satse på at det stemmer. Bare hååååpe :-)

Lykke til alle sammen :)

Måtte le høyt her og lese for mannen.., om den drømmen :)

Er det ikke rart hvordan vi er skrudd sammen?

For to netter siden hadde jeg også en helt vill drøm... Det første jeg husker var at vi fikk ei helt nydelig lita jente....., så våkna jeg, og ble SÅ skuffa, for det var alstå så virkelig. Sovna og drømte igjen, men da at jeg fikk et guttebarn, eller det vil si en VOKSEN MANN..... Rota noe helt villt den natta..... :)

Jeg hadde en noe sur og grinete dag i går jeg også, det begynner å nærme seg, og til tider blir jeg nesten desperat, og kjenner lunta blir noe vel kort!

Sto opp i morges og gikk en tur på halvannen time, så i dag er bra igjen :)

Ja, det var morsomt og tilfelig med at vi to fra Porsgrunn var inne samtidig og støtte på hverandre her inne....,

Kjempegøy å ha noen å følge på denne veien, det er ikke så veldig mange andre enn dere her inne på ass.bef. som forstår :)

Hihi, morsomt med de drømmegreiene.

Bra du var sur i går du også Bicon, hihi, det hjelper :-))) Får meg til å føle meg litt mer normal. :-)

Folk reagerer så forskjellig på disse behandlingene, men samtidig så følger vi nok forskjellige typiske reaksjonsmønstre både fysisk og psykisk. Det er det som gjør det så spennende å høre hvordan dere andre også har det dag for dag, minutt for minutt..

Hvordan går det nå?? :-)

Hehe, bra det ikke bare er meg som er nysgjeriig :)

Jo, nå har jeg just sovet i to og en halv time..., rimelig trøtt for tiden, men det har jeg egentlig vært hele tiden... grrrrrrr

Hadde igjen en av de derre drømmene, men nå var det mannen min som sa jeg hadde blitt tjukk og måtte slanke meg, så han hadde funnet fram diett og hele pakken, for NÅ VAR DET NOK :)

Noe så langt fra det som kunne være sant skal en lete lenge etter, mannen min ble jo nesten skremt av meg :)

Det bobler i magen i dag, ... ellers intet spor :)

Annonse

Jeg er ikke så sikker lengre, begynner å bli ganske skjelven i knærne ja. Ikke noe morsomt i det hele tatt det her.

Ååå, kunne de ikke bare festet embryoene i de hersikens livmorene våre da! Legevitenskapen kunne godt ha kommet litt lengre synes jeg.

Skulle ønske jeg bare kunne ta en pille og sove frem til torsdag.

Etter å ikke ha kjent noe i det hele tatt i flere dager så er det litt liv i eggstokkområdene siden i går.Er livredd for m.. Før var brystene litt ømme, men det er de ikke nå lengre.

Jeg føler meg ganske sikker på at dette ikke har gått veien denne gangen heller.

Har begynt å småblø litt (ikke mye, men likevel...) + at jeg har litt småvondt i magen. Men den største indikasjonen er at jeg smugtestet klart negativt i kveld. Selv ikke med den største godvilje kunne jeg finne antydning til noe positivt på CB-testen. Vet at det er litt tidlig og jeg skal teste på testdagen også, men alt sett under ett er jeg ikke veldig optimistisk nå nei...:(

Er vel ikke overrasket siden det ville vært smått utrolig om det ene egget som har latt seg befrukte i løpet av 3 forsøk skulle vise seg å være gullegget.

Men, men...så lenge tanta ikke kommer for fullt, er det vel håp i hengende snøre...

Håper det går bedre med dere andre uke 2-jenter!! Det nærmer seg testdag med stormskritt nå! TVI TVI.

Fakaten, det var dumt å høre. Men husk at der er fremdeles håp.

Jeg er så livredd for at jeg skal få mens. Kjenner det i eggstokkene, ææ! Dauer hvis ikke det går bra den gangen her heller, aldri har forholdene vært bedre for at det skal gå bra!

Det va skikkelig kjipt Pollyanna, men det er enda håp. Det er jo en en grunn til vi skal vente 14 dager med å teste.... Det er vanskelig å holde seg, men du kan enda få positiv test :)

Tidligere i dag var jeg desperat, var ikke langt fra å gå ut å kjøpe meg test, men har lovt meg selv at jeg skal vente til torsdag, så da gjør jeg det!

Jeg dauer sammen med deg Lucy om dette ikke går her heller...., for egentlig så har jeg god følelse innerst inne, så da kommer jeg til å få en skikkelig nedtur.... Og den blir vond!

Har hatt perfekte egg begge innsettene, forrige gang var det 4-delt, denne gang var begge 8-delte, så da må det være en grunn til at de eventuelt ikke fester seg hos meg...,

Vi er liksom sååå nære, men alliekvel så uendelig langt fra målet....

Tror de var fryst ned 4-delte, så når de tok de opp delte de seg i 6 rimelig kjapt, og så i 8, om jeg fikk det rett med meg, men 8 -delte var de vaffal..., så masse klumper på begge to i mikroskopet, skikkelig stilig :)

Men det er nok fordi de har vært fryst ja, at de har fått bedre tid på seg til å dele seg videre..., de er jo på en måte en del timer lengre kommet enn ferske egg da....

Da var vel håpet ute for min del. TR har kommet for fullt i dag:(

En eller annen gang i løpet av de siste 12 dager har det perfekte 8-delte egget mitt (som i følge CFC var av super kvalitet) gått dukken. Snufs! Begynner å bli motløs nå og vet ikke om jeg skal orke flere forsøk. Får gå i tenkeboksen og vurdere om jeg skal prøve videre. Det virker jo ganske håpløst. Men dette er kanskje ikke den rette dagen å gjøre en slik vurdering på.....Akkurat nå er jo alt rimelig svart. Har vært vanskelig å holde tårene tilbake i dag.

Håper ingen av dere andre får tante-besøk de neste månedene!! Krysser fingrene for dere!

Huff så trist at det ikke gikk bra for deg Pollyanna. Kan skrike. At verden skal være så urettferdig! Hvorfor skal akkurat vi gå igjennom disse sorgene gang på gang spør jeg meg.

Er stygt redd for at det er gått samme vei med meg. Kjøper test i dag og tester i morgen. Har hatt littegranne brun utflod og så stoppet det med det, men har kjent flere ganger at mens ønsker å komme.

Hvordan går det med deg Bicon. Har mensfornemmelsene avtatt?

Og dere andre som er her i bakgrunnen, kan vi få lov til å høre hvordan dere har det nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...