Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så kjekt at dere er her jenter!!

Jeg også fikk beskjed om å vente i 2 uker med å teste. Høres unødvendig ut å vente i 3 uker.

Har ikke fått noen info vedr om jeg skal ta hcg blodprøve test. Kanskje man bare tar det etter positiv test. På det offentlige her i Bergen var det omvendt. Da skulle man rett på hcg blodprøve uten hjemmetesting først. Anyway, det er ikke akkurat en bekymring :-)

Bicon, jeg har brukt Crinone de andre gangene men ikke denne. Nå bruker jeg Cyclogest. Jeg tror det kan være så forskjellig det med fargen. Ikke bekymre deg for det.

Den ene gangen jeg kan vise til hvor jeg ble gravid men mistet senere så hadde jeg blødning rundt 10. rugedag.

Fortsetter under...

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, ikke så vondt jeg må lage grimaser, hihi. Kanskje jeg kan kalle det svievondt? Det forsvinner liksom ikke helt igjen, det er det som bekymrer meg. Det er på den siden som jeg ikke hadde noen egg å ta ut.

Jeg må bare prøve å la være å tenke så mye på det så ikke jeg blir kokko her. De har ikke vært på venstre siden da de tok ut i det hele tatt for der var ingenting å hente.

Kjente ingen verdens ting da jeg våknet i morges og nå kjenner jeg bare bittelitt.

Det skal gå bra det her, men jeg må innrømme at jeg har kommet litt mere nerpå. Nervene begynner å melde seg etter som tiden går merker jeg.

Hadde innsett fredag og har fått beskjed om å teste torsdag. Du skal teste fredagen ikke sant?

Er du på det offentlige? Hvor i landet? Og dere andre jenter - hvor i landet er dere?

Annonse

Ja, kjenner også nervene mer og mer, sånn var forrige gang å, siste uka tuta jeg myyye :)

Jeg fikk beskjed om å teste fredag, hadde også innsett samme fredagen du hadde..... hmmmm..... tro om jeg klarer vente :)

Vi er i det offentlige ja... Porsgrunn!

Hausken dere?

Kan ikke si jeg har merket så mye spesielt enda, for unntatt at det iler/stikker til innimellom nede i magen og på sidene. Vet ikke om det har noe med dette å gjøre men..

Noen andre som har symtomer (hvis man kjenner veldig veldig godt etter, hehe) ?

Annonse

Heisann

Velkommen til Chanel!! Kjempekos med flere her. Hvilke dag skal du teste? neste fredag?

Akk, har gått rundt å tenkt at det var fredag i dag og så er det bare torsda... æææ.

Har iallefall sluttet å gå rundt å innbille meg at mensen er på vei (tror jeg bestemt at jeg har). Siden Cyclogest er sterkere enn Crinone så tror jeg ikke mensen vil komme før jeg tester uansett om testen blir pos eller det andre som jeg ikke vil skrive en gang.

Klem

Nei, la oss holde det negativ(e) på avstand :)

Huff, det er nok bare torsdag..hihi, enda flere timer å slå ihjel...

Jeg har bestemt meg, kjøper test på onsdag, og tester torsdag morgen!

Kanskje jeg skal skaffe meg forstørrelsesglass også.... :D

Ok, jeg gjør det samme. Noen spesielle merker som er i vinden eller hvilken som helst type test?

Høres positivt ut det med at du har litt forhøyet temperatur. Jeg derimot har følt kulde de 2 sisste dagene selv om gradestokken viser 24 grader

Skal inn på Aleris og ta blodprøve 1.februar, men spørs nok om jeg tester på egnhånd litt før den tid :)

Føler på meg at det skal gå bra, er bare spent på om det er en eller to inni der...får litt panikk av tanken egentlig.

Tenk om jeg får tvillinger i tillegg til han lille jeg har fra før på 3 år-har ikke fritidsproblemer på en stund da iallefall, hehe..

ROPER PÅ JENTENE.....

Hei hei, hvordan står det til med dere? Skjer det noe?

Her har alt daua ned,.... plutselig er alt av symptomer fordufta.., ikke engang murring i magen....

Gleder meg såå til torsdag for å få dette overstått!

Holder dere humøret og håpet oppe?

Hei, Hei!

Her er alt som det har vært hele tiden. Er fortsatt kvalm og opplåst i magen. Men den ømheten jeg følte etter innsett har begynt å gi seg litt.

I og med at jeg har kjent bivirkninger av medisinen hele tiden, er det nytteløst å lete etter symptomer:) Så her er det bare å smøre seg med tålmodighet...

Humøret og håpet er fortsatt der, men jeg prøver å unngå å være superoptimistisk, for da blir nedturen dessto verre...Det går jo som det gjør uansett så da er det vel å prøve å være opptatt med andre ting så ikke dagene går altfor sakte:)

Hei alle sammen :-)

Jeg har mitt første forsøk (og håper det holder) med innsett av 1 egg den 15 jan i Porsgrunn.

Bicon: Er du i Porsgrunn også?

Fikk ut 4 egg og alle ble befruktet så da ble det 3 på frys også gitt :)

Jeg skal ha første testdag den 29 og andre 1 feb. Jeg kan dessverre ikke ta vanlig test pga at jeg får sprøyter med HCG og da kommer testen til å bli positiv uansett. Det er nervepirrende å gå å vente så lenge. Føler bittelitt ømme pupper hvis jeg kjenner etter, men ikke så veldig :)

Koselig at det er flere som går igjennom det samme og dele eraringer med :-)

Lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...