Gå til innhold

Hjelp, jeg er redd :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke ni..denne graviditeten var ikke planlagt, og kom som en stor overaskelse. Har en på elleve år fra før, og hadde egentlig ikke planlagt å få fler. For å gjøre en lang historie kort, jeg har bestemt meg for å beholde dette barnet og bli småbarnsmor igjen...noe jeg kjenner skremmer meg. Noen som har det på samme måten? Det er kansje hormoner som får meg til å bli så følelsesmessig ustabil, jeg vet ikke....Den ene dagen gleder jeg meg, den neste er jeg livredd...noen dager føler jeg null tilknytning til dette barnet som er inni meg(høres fælt ut å si det, men noen ganger ønsker jeg bare at dette ikke hadde skjedd), jeg er redd for å bli en dårlig mor, redd for at jeg ikke er følelsesmessig klar for dette, i og med at jeg har disse tankene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg og blir litt overveldet av at ting skjer så fort. har tre barn og var egentlig ferdig, trodde vi. går nok noen uker før en blir vandt til tanken. er vanlig og ha slike tanker. jeg og tenker slik av og til. men skyver de fra meg og tenker at dette skal vi klare fint :) gruer meg mest til hvordan ungene reagerer. den minste er 5 og den eldste 16.. går nok fint skal du se..

Skrevet

Hei Nikita

Takk for svar, fint og høre at det ikke bare er meg:-) Har heldigvis syv mnd til å forberede meg og forhåpentligvis komme i småbarnsmor modus igjen...gruer meg også til å fortelle til eldstemann, men har bestemt meg for å vente noen uker med det....jaja, vi får vel bare tenke at når vi endelig sitter der med de nyfødte nurkene våre på armen så faller vel alle bitene på plass og vi blir lykkeligst i verden:-) Lykke til til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...