førstegang...1 Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Er det noen som har erfaring med fødsel på noen av disse sykehusene og vil dele sine meninger om hvor det er best?
Musemor med tre søte små Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Jeg syns de var fantastiske på RH, og kommer til å føde der igjen. Men de har bare barsel, ikke hotell hvor pappaen også kan sov som på Ullevål
førstegang...1 Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2010 Takk for svar:) Er det flere med meninger?
ticalinda Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Jeg har vært kjempefornøyd med Ullevål:)
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Jeg har fått plass på RH! Fødte der forrige gang også. Litt travelt på barsel, men føden var fantastisk:-) Har hørt mye negativt om Ullevål uten å ha noen erfaringer selv. Men man må søke veldig tidlig for å få plass på riksen. Jeg søkte i uke 6!
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Hadde en kjempe fin fødsel på Ullevål sist Også synes det var utrolig deilig å bo på pasienthotellet etterpå.. Anbefales Rikshospitalet tar ikke inn like mange fødsler som Ullevål, så ja det er lurt å søke tidlig om det er der du ønsker å føde Lykke til!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Jeg fødte på Riksen sist, og er kjempefornøyd m alt egentlig! Særlig synes jeg at fødeavdelingen var bra, og ultralydundersøkelsene i forkant av fødselen likeså (flinke jordmødre og UL på storskjerm - kjempebra bilder!). Litt travelt på barsel pga overbooking, men fikk all den hjelp jeg måtte trenge likevel! Skal søke meg dit denne gangen også=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå