Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De av dere som har eller går på slankekur. Hvordan og hvorledes gjør dere??

De av dere som har gått ned noen kilo og hvor det har fungert. Hva for en kur har dere gått på??

Jeg trenger noen veldig gode tips, mange svar ønskes. Ønsker noe med god smak, hvis ikke så er det lite vits for meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141290770-slanke-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lagt om kosten totalt etter nyttår. Fra å leve på kjøttdeig,pølser, feite sauser og godis. Spiser jeg nå:

Fiberrikt knekkebrød til frokost lunsj og kvelds, middager bestående av rent kjøtt eller fisk og brokoli eller salat. Litt hot chilli saus for smakens skyld. Spiser en banan eller mandarin som mellommåltid. Drikker et stort glass vann til alle måltid og har alltid vannflasken med meg. I helgene lager jeg gode middager men bruker også da rene produkter som kylling i tacolefser fremfor kjøttdeig. Bruker kesam istedenfor rømme. Spiser en lefse ikke 3 he he.

Har begynnt på 3 uken nå og det går helt greit. Savner ingenting og spiser meg mett hver dag. Tar i tillegg omega 3 kapsler og vitaminer.

Lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141290770-slanke-tips/#findComment-141296061
Del på andre sider

om du skal ha god smak, dropp for all del dieter du kjøper som har shake og suppe.. de er pyton!

siden nyttår har jeg gått ned fra 95,3 kg til 91,1 kg (veide meg i dag morges)

metode: spiser det jeg vil spise, helt vanelige middager, spiser en del grønnsak og salat til, har en av delene til hvert måltid.. tenker over hva jeg har mest av på talerken.. eks.: i går hadde vi kylling, ris og grønnsaker.. tok mest av wok grønnsakene og litt mindre ris og minst av kylingen (siden den ikke er renskåret)... en nøkkelregel jeg følger er å tygge hver bit minimum 10 ganger, tar en svelg vann (minimum) mellom hver bit.. slik bruker du lengre tid på å spise = hjernen reagerer fortere på at du er mett, samtidig, så blir du fortere mett.. om du er som meg, som liker å se tv når man spiser, så minn deg selv på å ha pause mellom hver munnfull, legg fra deg bestikket for hver munnfull..

jeg starter også dagen med to store glass vann, siden det øker forbrenningen på starten av dagen...

trener hver dag, men varierer en del hvor mye og hva.. om jeg ikke føler for å trene egentlig, så tar jeg en spasertur med ei venninne i en times tid, da ser du det ikke som trening, og\m jeg ikke vil ut, så tar jeg en god gammeldags husvask.. ellers trener jeg Zumba, dette er en utrolig morosam trening! føles ikke som trening en gang.. om du prøver ut det: ikke gi opp så lett, det kan ta tid før bevegelsene sitter som de skal.. men når du først har tekniken, så blir det kjempe moro!

det er min metode.. men klart, nå på nyåret, så har jeg vært noe "slask" med treningen.. ellers pleier jeg å gå ned 2-3 kg pr uke av dette opplegget mitt :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141290770-slanke-tips/#findComment-141299761
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...