Gå til innhold

bare må få fortelle dette til noen. ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i min 5 pp. Begynner å bli lei av å passe på å ha sex når jeg har eggløsning, kjenne etter symptomer, kjenne symptomer ( ? ), og så få tr og atter en nedtur fordi jeg så inderlig ønsker å være gravid snart. Jeg har 2 barn, og vært gravid 4 ganger. Alle gangene har det gått max et par mnd før vi har blitt gravide. Og denne gangen skjer det ikke noe. Kanskje fordi denne gang er jeg så opphengt i det og klarer ikke å tenke på så mye annet. Syklusene mine er ikke som de skal. De er opp til 6,5 uke lange. Noe som også er uvanlig til å være meg.

hadde EL 5 januar og tok en test i dag som var negativ, selv om jeg vet det er for tidlig klarte jeg ikke å vente. Kjenner jo selvfølgelig at jeg er trøtt, litt halsbrann, vondt ibekken/korsrygg, humørsvingninger og har hatt som mange andre vondt i magen etter EL.

Hadde MA for et år siden og føler at det er noen som "mangler" i familien.

beklager sutringen... Vet at det er mange som strever med å få barn for første gang, men jeg har så lyst på nr 3. Regner med at er det noen som vet hva jeg snakker om.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen grunn til å beklage for sutringen:) Jeg er nå inne i 5pp etter min MA. Vi prøver på vår første:) Tok 11pp før jeg ble gravid sist, men mistet som sagt. 16pp totalt. Så jeg begynner å bli ganske lei:/ Alt jeg vil er jo å få barn:) Tenker på det hele tiden. "Symptomene" kommer og går hver pp her også. Håpet jeg var gravid på nytt på termindatoen, som skulle vært 22.feb., og har fortsatt et lite håp om det:) EL har nettopp vært, og nå er det bare å vente på IKM. Igjen. Håååper og krysser!!:)

*Ønsker deg lykke til, og krysser fingrene for en 2010baby*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...