Gå til innhold

Kor lenge blør man ved ein SA

helixxx

Anbefalte innlegg

Hei;

var 6+3 når eg begynte med brun utflod, deretter rosa utflod før frisk blod + smerter + masssssse blod og vevsklumpar. Reknar med SA. Lurer på kor mykje man kan blø. Har no blødd i 4 døgn og dei siste ganske mykje med klumpar som sagt. Har tenkt å kontakte privat gynekolog for å sjekke at alt er ute. Er det noko anna eg bør gjere? Begynner å bli litt svimmel og slikt og (sikkert pga ein del tapt blod + litt utsliten etter bekymringar).

Alltså: spørmålet er kor lenge det er vanleg å blø og kva eg bør gjere anng kontakt med lege

Fortsetter under...

Ring lege! Du bør få henvisning til offentlig UL, det skal sjekkast. Ville tatt jerntablettar, det gjorde eg sjølv om legen ikkje sa noko om det. Du kan også prøve å ringe direkte til gynekologisk avd. Eg drog rett på legevakta då det skjedde og vart så sendt til UL. Fekk beskjed av gyn om å ringe direkte dit om eg fekk problem (smerter etc).

Hadde SA i veke 12, blødde 6 dagar, hadde sex og det starta igjen. Etter 11-12 dagar hadde eg vanlig utflod.

Takk.

Fekk ikkje ul verken av legevakt, sjukehus el fastlege. Fekk heldigvis hos privat ul-klinikk, men fekk ingen råd. Ingen oppfølging. Ingen kunnskap. Har blødd i 7 dagar, men idag har eg ikkje sett blod. Alt for forresten ute ved ul, men fortsatt positiv graviditetstest.

Dette er drit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...