Lynn Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Jeg ble tante til en liten gutt kl 0815 i dagmorges.Jeg bare kjente sjalusien komme snikkende.Min mann måtte ta rundt meg slik at jeg fikk det ut.(( jeg har så lyst på en liten en til.Men vi bruker så lang tid på å bli gravid.Har begynt på bidronninggele no. Og jeg er jo kjempe glad for at min svoger har fått en velskapt sønn,men kjenner at jeg er litt i ubalanse.Kommer til å gråte når jeg ser babyen....av glede og.Rart at vi mennesker er sånn..Skal ivertfall å hilse på den lille gutten i dag
superspent75gravid Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 ÅÅÅ, den følelsen kjenner jeg igjen!! Ikke lett å bli dratt mellom sjalusi og samtidig være glad på deres vegne.. Jeg stikker innom i fra 2 trimester, klarer liksom ikke helt å slippe taket her:)) Jeg ville bare si til deg at du burde prøve akupunktur hvis du har prøvd lenge og ikke fått til. Den første datteren vår tok det 6 år før endelig kom, og da vi bestemte oss for at vi ville ha nr to fant jeg ut at jeg ikke kunne vente 6 nye år på neste pga min alder. Jeg begynte da med aku. og allerede etter 5 pp ble jeg gravid. Det ble en tidlig sa, men etter 6 nye pp satt spiren på nytt, og den er der enda:)) Nå er jeg 14+4, og storkoser meg med kvalme og humørsvinginger;)) Lykke til i bøtter og spann!!! Sender deg masse babystøv............................
Lynn Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2010 Tusen takk for svaret...det hjelper å vite at jeg ikke er alene. Jeg har ikke vært å sett babyen ennå.Men skal i morgen. Vi brukte 4 år med vår førstemann,no ønsker vi en til 1 år siden jeg tok ut spiralen i morgen:(( men ikke noe baby ennå.Ja tror kanskje jeg skal prøve akupuntur... vet ikke om det er slikt her ute jeg bor...Jeg har en jente på 11 år fra mitt første ekteskap,hun tok det bare et år å få.Hmmm...men no skal jeg prøve alt IGJEN.....jeg er 37 år og klokken tikker føler jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå