Gå til innhold

sannsynlig SA men ikke vært hos lege - spørsmål

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jenter!

For ca to døgn siden fikk jeg voldsomme smerter, var bare ca 6+ uker på vei. Etter noen timer begynte jeg også å blø, som i en normal mens. Jeg ringte legekontoret, som helt enkelt bare sa at det var ikke noe vits i å sjekke noe, det var garantert en abort, bare å la det blø. Smertene har vart i disse to døgnene, og vært til tider ganske kraftige.

Jeg skjønner at det nok er en SA, men er det ikke vanlig å få sjekket at alt går ok, at det blødningen er fra riktig sted osv? Utelukke grav utenfor livmor og sånt? Bør jeg ringe igjen, eller bare anta at alt er ok, og prøve å bli gravid igjen?

Er det naturlig å kunne se noe klumper også så tidlig? Hittill bare vanlig friskt blod.

Håper på noen kloke svar:)

Takk på forhånd!

Fortsetter under...

jeg har vært gjennom 2 sa, å ja det er normalt å få komme på sjekk å få se å utelukke ting, hadde jeg vært deg hadde jeg tatt kontakt igjen.

til meg blødde jeg i 2 uker før fostre kom ut å da kom det en stooor klomp å masse koagulasjon å klumper i mange dager.

syns du skal ta kontakt får å se om du trenger utskrapning, du sier jo selv også at du har smerter. ring til legevakta du så får du inn å ta en sjekk, eventuelt fødeavdelingen var de jeg ringte da d var helg å fikk komme inn å sjekke at alt var ute. noe d ikke var selv om jeg blødde så mye, fikk noen tabeletter får å støte ut resten å avta blødningene.

Trådstarter her.. Tusen takk for svar!:-) setter pris på det! Så trist at du har fått flere slike erfaringer!

Ikke greit å vite når man kan forlange hjelp fra lege,men skal prøve å få tak i noen for å avklare det som du beskriver.. Og så er det bare å prøve å "riste" dette av seg og prøve igjen!

Ønsker deg masse masse lykke til med prøvingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...