Gjest Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Vurderer å kjøpe det å montere dette. Bor på tettplass, men likevel... Har begynt å låse døren om dagene da mye fanteri har vært ute på ferde i det siste.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Nei. Ikke låser jeg om jeg bare skal over til naboen heller, og de gangene jeg låser, så forlater jeg nøkkelen i hullet:) Ikke når vi er på ferie da, da låser vi og lar andre ta seg av nøkkelen.
Gjest Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Jeg låser stort sett aldri døra og kikkehull har jeg ikke
tomat15 Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Vi har det også, bor i blokk. Dessuten har vi dørtelefon. Svært sjelden noen ringer direkte på vår dør uten å først ha ringt på nede. Brukes ikke mye det kikkehullet. Bare når jeg er nyssgjerrig på lyder i oppgangen egentlig;-)
Gjest Gul stjerne Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Ja, bor i blokk og har kikkehull. Veldig praktisk om høsten når nrk sine lisensinnkrevere snoker i oppgangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå