Gå til innhold

Keisersnitt..

tvillingmamma<3

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med løfting/bæring av tvillinger etter ett keisersnitt? Kan du starte amming med en gang? Er det noen som har tatt keisersnitt som har lyst å fortelle litt om hvordan det er i ettertid?

Tenker sikkert for mye på allt som kan tenkes på, men er deilig å vite mest mulig om hva som ligger forran meg.. Er ikke 100% sikker på om jeg får keisersnitt enda, men skal på samtale på mandag der det vill bli lagd en plan for fødselen.. men jordmoren min har snakket med legen, og har lovd meg at det ikke skal være problem å få ks..

Fortsetter under...

Jeg har tatt keisersnitt, både med min enling og med tvillingene.

Ammingen kom igang som den skulle begge gangene, og det var heller ikke noe problem med løfting, bæring osv. For meg har keisersnitt vært helt uproblematisk, men her kan det selvsagt være individuelle variasjoner.

Lykke til med innspurten! Du har mye å glede deg til som kommende tvillingmamma!!

Jeg har også hatt KS, og tror jeg vil ha det denne gangen å, hvis jeg får det. Har veldig dårlig erfaring med og prøve og føde vanlig, og det var bare med en, så derfor vurderer jeg og be om ett planlagt KS denne gangen.

Hadde ingen problemer etterpå, men fikk beskjed om og ikke løfte noe som var tyngre enn babyen min, og det fungerte veldig bra, for følte jeg fikk slappe veldig av de 6 ukene etter fødselen da:)

Ammingen var heller ikke noe problem, den kom igang som vanlig den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...