Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Jeg har tenkt sånn på en rar drøm jeg drømte nylig, og trenger hjelp til å tyde den, Jeg vet den betyr noe. Jeg drømte at jeg fant en eske på en vei, halvt nedgravd i støv og skitt, og denne esken eller boksen var laget av rent sølv. Esken hadde mange fine inskripsjoner, og det var flere navn på den, men jeg husker bare to navn. En mann og en dame, som starter på J og A. Det var også en dato på denne sølvesken, men jeg husker bare årstallet, som var 1928. Jeg åpnet esken, og inni lå det et testamente og en bibel. Jeg våknet før jeg fikk åpnet testamentet. Bibelen og testamente var pakket inn i plast, og alt var helt rent og hvitt. Noen som vet hva en sånn rar drøm kan bety?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Du drømmer om bibelen ja.. Da får du snart belønning for din snillhet.. Leser du et testament vil du snart få lønn for strevet. Å en lukket eske betyr noe hemmelig! Mere får jeg desverre ikke frem :-/
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Esken ble åpnet, og testamentet ble ikke lest.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Har du slektninger født i 1928 eller rundt den tiden? De har etterlatt deg verdier, det er det testamentet betyr. Verdiene representerer sølvskrinet, som viser at det er flott og kostelig, Bibelen symboliserer det gode i verdiene. Har du snakket om, eller tenkt på, eller kanskje mistet en gammel familievenn eller slektning i det siste? Du vandrer veien videre og finner verdiene etter dem og setter pris på dem.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Dette betyr at hjerne din gjør som den skal når du sover- hverken mer eller mindre. Hadde ikke hengt meg opp i dette. En helt vanlig drøm
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 Ok, symbolene Å finne en vakker eske laget av sølv nedgravd i støv og skitt (finne noe vakkert som er skjult i noe stygt) kan vel f.eks bety at du skal være mindre overfladisk, eller mer optimistisk og positiv... . Se etter det vakre i hverdagslige ting kanskje? Eller skatter i hverdagen om du vil?............ en eske kan være som et skall som rommer noe.. ... I dette tilfellet tenker jeg at bibelen er noe åndelig, noe opphøyet... Kanskje finnes det mennesker rundt deg som kan lære deg noe hvis du tar deg tid til å se på innsiden, grave litt dypere.. Et testamente sier vel at du kan oppnå noe (som i få en arv) hvis du nettopp tar deg denne tiden.. Inskripsjonen kan være et hint om hvem disse menneskene i livet ditt er? Bare et forsøk. ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 00:23, ja, hjernen rydder opp mens vi sover, og de fleste drømmene er bare søppel og tøv. Men jeg tror noen drømmer betyr noe, og prøver å fortelle oss noe. Jeg har noen ganger sånne drømmer, og hver gang jeg har følt dette, har det skjedd noe etterpå. Jeg har drømt noe flere ganger på rad, og har fått følelsen av at jeg har blitt advart eller blitt fortalt noe på forhånd, og ikke alt er like klart. Jeg har ikke alltid forstått drømmene mine. Denne drømmen plager meg litt, pga inskripsjonene og at det var et testamente i drømmen. HI
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #10 Skrevet 17. januar 2010 Takk til dere som brydde dere om å svare meg. Setter pris på det Jeg har mange problemer akkurat nå, spesielt med noen i familien. Jeg kjenner ingen som har de bokstavene i navnet sitt heller. Ikke som jeg kommer på i farten. Ingen er født i 1928 heller. Jeg har tenkt lenge å lese Bibelen. Kanskje er det det jeg må gjøre, og se hva som skjer. Har ikke lest i den på lenge. En person i familien snakker også veldig mye om døden og hva den eller den skal arve. Jeg er veldig oppgitt over alt dette, og tenker kanskje en del på det. Jeg ser ikke bort fra at det har gått over i drømmene mine. Jeg hater at folk snakker om hva de skal gi bort etter sin død. De gamle skal dø, men de unge KAN dø! HI
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #11 Skrevet 17. januar 2010 Jeg tror at det er på tide at jeg setter mer pris på det jeg har i livet. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå