Gå til innhold

Hvordan merker man at ungen har problemer med mandlene og at de må fjernes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dårlig matlyst f eks eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På min merket jeg: Snorking, dårlig ånde, ofte syk med feber (en gang i mnd). Tungpusten.

Skrevet

høy snorking, min hadde problemer med og puste ordentlig når han sov om natta, dårlig matlyst, alltid syk.

Skrevet

Min spiste bare youghurt, grøt o.l. enda han var 2,5 år. Annen mat kastet han opp. Mer eller mindre kronisk halsbetennelse. 10-12 halsbetennelser + lungebetennelse på ett år. Dårlig ånde. Snorket/pustet høyt og tungt, kronisk forhøyet crp, undervektig. (ja, legen var sen med å ta situasjonen på alvor)

Fjernet mandler, polypper og la inn dren, og ble et nytt menneske.

Skrevet

Ofte syk - har en ofte halsbetennelser så er det greit å kvitte seg med de. Hør med legen. Synes å huske at det var en regel på at når man hadde halsbetennelse mer enn 8 ganger i året burde en ta de.

Skrevet

HI her. Hun har dårlig matlyst, hoster ofte, har en del falsk krupp, ofte slik at hun kaster opp. Synes ofte hun er forkjølet selv om vi kler på henne godt. Er også veldig glad i grøt og yoghurt og spiser lite vanlig mat, men det hender at hun spiser godt men det hører sjeldenheten til. Kanskje jeg burde kontakte lege?

Skrevet

Ekstrem snorking, stadig "tett i halsen" ifm de hyppige forkjølelsene.

Skrevet

Jeg synes det høres mer ut som din datter har luftveisplager, kanskje infensjonsutløst astma eller "barneastma". Høres ikke ut som det handler om mandler. Bestill time til legen din, du.

Skrevet

Hmm nå har jeg faktisk sjekket litt på nettet om barneastma og det kan faktisk virke slik! Bestiller time hos legen på mandag. Forklarer jo ikke den dårlige matlysten vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...