Mamma27oggutta Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Noen som kan se om det er jente eller gutt jeg har i magen? Fødselsdato 20.03.84 På forhånd takk til den eller de som tar seg bryet med å svare:)
Mamma27oggutta Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. januar 2010 *prøver å dytte forsiktig en gang*
Mamma27oggutta Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2010 *dytter forsiktig en siste gang*
Mamma27oggutta Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2010 *dytter forsiktig en siste gang*
Mamma til en<3 Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Jente føler jeg, men fikk også opp gutt, men ser du har en gutt fra før så er nok han jeg får inn
Mamma27oggutta Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2010 Takk for svar Kristina:) Har faktisk mest jentefølelse denne gangen, forrige gang var jeg helt helt sikker på at det ble gutt, og det ble det:) Denne gangen sier ringtesten jente og en annen har også spådd jente, så det blir veldig spennende og se om det stemmer:) Vi skal i utgangspunktet ikke vite kjønn på ul så det blir noen mnd å vente, men skal gi tilbakemld når vi kommer så langt:) Tusen takk igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå