Gå til innhold

hmm ingen symtomer=( uke 4-5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen adre her som ikke har noen symtomer ?? tenker jeg er for tidlig ute til å merke noe??? 4.5 uker tror jeg at jeg er....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe særlig symptomer lenger jeg heller (5. uke). Hadde en del stikninger osv fra EL og fram til i starten av denne uka, men nå har det gitt seg litt. Ikke kvalm el ømme pupper heller. Meeen, det er jo enda tidlig, så satser på at det kommer og går litt=)

Skrevet

Jeg har heller ingen symptomer! Er i 5 uke og merker egentlig ingenting... Det er helt normalt:-)

Skrevet

=) bra=) Når kommer symtomene da?+

Skrevet

Jeg er i uke 27 og har fortsatt ingen symptomer (bortsett fra manglende mens da) ;)

Skrevet

Forrige gang ble jeg litt småuggen fra ca uke 6, og kjente litt stikninger og slikt i livmoren av og til, men husker ikke om det var så tidlig...så lenge tante rød holder seg borte, regner jeg m at alt er i sin skjønneste orden=)

Skrevet

=) takk for svar synes bare d er rartf jeg ikke har noen symtomer denne gangebn.. var veldig dårlig forrige svangerskap.. har egenbtlig ikke gått opp for meg at jeg er gravid=)

Skrevet

Pris deg lykkelig for det! Mitt første svangerskap var heeelt problemfritt,ikke kvalm eller dårlig på noe vis. Fikk større pupper som var litt ømme,stor mage selvfølgelig:-) Nå er jeg 10 uker på vei,og har spydd i 10 uker og skulle helst ha sovet hele døgnet...

Skrevet

Hei hei! Jeg var her inne for et par uker siden og etterlyste symptomer, for jeg kjente ingenting og det har jeg gjort fra første dag ellers. Begynte så smått å bekymre meg for at det skulle være noe galt. Men så plutselig når jeg var passert 6 uker, så startet kvalmen, trettheten, vonde pupper og sure oppstøt... Så, det kommer nok sakte men sikkert til deg også om noen uker. Men heldig om du slipper helt unna :-)

Kos deg sålenge!! :-)

Skrevet

=) higer ikke etter det akuratt men greit å kjenne littegranne kvalme:p Men hadde du ikke noen symtomer??? Kom symtomene plutselig???

klem

Skrevet

Jeg har også minimalt med symptomer, er i uke 5+3. Det begynte med stikkinger som var nesten hele tiden, men nå kjenner jeg det kun innimellom. Tok en ny test i går bare for å se liksom , og den er fremdeles positiv ;p Har ikke gått opp for meg at jeg er gravid, har veldig vanskelig for å tro det! Håper jeg får litt mer symptomer etterhvert, slik at det føles mer virkelig :-)

Skrevet

*S-83*

Ja helt enig med deg.. sitter her i sofaen, Ingen symtomer ikke trøtt en gang=( hmmmmm er bekymret tok en test i dag jeg oxo en billigtest den var veldig posetiv streken var sterk ...

Sorry at jeg spør, men er ren hud en symtom på å være gravid???

Skrevet

Jeg skal etter min beregning være 7+0 i dag, men kjenner i grunn lite til symptomer jeg også... hadde masse stikninger i underlivet fra rett før IKM og et par uker etterpå.. nå har det gitt seg og kjenner det bare innimellom. Synes også at trettheten har tatt av, finnes ikke kvalm..

eneste er at puppene har vokst og at de er litt ømme.. så føler meg ikke gravid egentlig.. så blir nesten litt usikker og fristelsen for å kjøpe en ny test bare for å dobbeltsjekke er tilstedet. Det skal jeg innrømme:b

men jeg var hos legen seinest tirsdag og fikk bekreftet garviditeten og jeg har ikke hatt noen blødninger. Så regner med at alt er i orden: ) bare så lett å uroe seg....:b

Skrevet

Då eg gjekk gravid sist merka eg ingen symptom før eg var ca fem mnd på veg og babyen sparka! Så nyyyyt at du ikkje er blant dei Som allereie heng over doskåla - det er veldig normalt å ikkje kjenna noko så tidleg :-)

Lukke til!

Skrevet

takk=) Lykke til du oxo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...