Gå til innhold

Er det noen gamle kjente her?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer masse med babyen:) du sikkert husker ikke meg, jeg fødte 3 uker før deg, men fulgte deg fra mobilen siden det eneste jeg drev med første tiden det var amming så det var greit å ha mobilen med og surfe på bim. Uff stakkar deg den lange fødselen, husker du fikk lov å komme hjem på perm før du skulle settes igang igjen. Deilig å bli ferdig:) her er det alt bra, gutten min er 5 uker i dag, ligger og sover på mammas bryst hele dagen (skriver fra mobilen) klarer ikke å legge han i senga på dagen, er så glad i han og han er så snill, vanskelig å la være å tafse på han:) ønsker alle mødre masse lykke:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse med babyen:) du sikkert husker ikke meg, jeg fødte 3 uker før deg, men fulgte deg fra mobilen siden det eneste jeg drev med første tiden det var amming så det var greit å ha mobilen med og surfe på bim. Uff stakkar deg den lange fødselen, husker du fikk lov å komme hjem på perm før du skulle settes igang igjen. Deilig å bli ferdig:) her er det alt bra, gutten min er 5 uker i dag, ligger og sover på mammas bryst hele dagen (skriver fra mobilen) klarer ikke å legge han i senga på dagen, er så glad i han og han er så snill, vanskelig å la være å tafse på han:) ønsker alle mødre masse lykke:)

Skrevet

Joda jeg husker deg og jeg,skjønner at min utolig lange igangsetting har gjort varig inntrykk på BIM he-he,noe skal en jo bli husket for...ja her sitter vi jo,litt lettere både her og der:-)sååå glad for og være her istedet for på BIM;-)

Skrevet

Jeg er også utroooolig glad for å være her nå og ikke på bim, har jo verdens beste lille Liam i armene....men må nok også innrømme at det er litt vemodig, dette var punktum for våres del...siste tilskudd på våres fine perlesnor med barn ;o)

Skrevet

Hei, hei. Jeg husker ihvertfall deg og de fleste nickene som har svart deg på tråden! Jeg har skiftet litt på nicket mitt, men. Var også kjempevant med å klikke meg inn på 3 trim, hyggelig å se igjen noen nick. Jeg fødte 15 januar, en nydelig liten gutt, som hittil sover godt hele natten og mye i løpet av dagen. Bare sitter og venter på at han skal våkne, får helt sånn abstinenser:) Føler meg så utrolig glad med mine to gutter, er også veldig hormonell og gråter noen små skvetter og store dammer fra tid til annen. Kjærligheten og morsfølelsen kom kastet på meg og jeg er så overveldet og lykkelig, og samtidig så sårbar. Så takknemlig for å ha to friske, herlige barn. Vi har bestemt oss for at dette ikke var siste barnet, så gravid blir jeg helt sikkert igjen. Men når,- det vet vi ikke helt sikkert:)

Skrevet

Jeg vet ikke om dere husker meg, men jeg husker de fleste av nickene i denne tråden fra 3.tri... Gutten vår kom 12.01 og som mødre flest er jeg helt betatt! :)

Skrevet

Så klart er dere husket,og så koslig og finne igjen såå mange kjente. Jeg kjedeer meg jo egentlig om dagen,selv om jeg driver med "terreng" kjøring med vogn i snøkaoset for og komme ut og få litt forandring he-he

Skrevet

dytter litt,idag har jeg ordnet barnevakt,så gubben og jeg skal på skitur,gleder meg masse,selv om bekkenet mitt ikke akkurat tåler ploging i nedoverbakke,men vi skal holde oss på "flata" så da blir det nok bra:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...